COVID 19: TOTAL LOCKDOWN 1 JUN 2021 HINGGA 14 JUN 2021

May 30, 2021

𝐓𝐎𝐓𝐀𝐋 𝐋𝐎𝐂𝐊𝐃𝐎𝐖N

Pelaksanaan penutupan penuh sektor sosial dan ekonomi ataupun ‘total lockdown’ Fasa Pertama di seluruh negara bagi tempoh 14 hari bermula 1 Jun 2021 hingga 14 Jun 2021.

✅ Kenapa Kerajaan Buat

 

✅ Apa Jaminan Kerajaan


✅ Apa Peranan Rakyat

 

Jangan risikokan diri anda dan keluarga dengan jangkitan COVID19. Ayuh rakyat Malaysia 🇲🇾  untuk terus berdisiplin dan sentiasa mematuhi SOP yang ditetapkan bagi memutuskan rantaian jangkitan COVID-19.


Sumber : Telegram MKN Malaysia

You Might Also Like

5 pesanan ditinggalkan

  1. Kerajaan dah ikut dah kehendak rakyat...sekarang tiba masanya rakyat kena follow segala SOP...

    ReplyDelete
  2. Duduk dirumah. Buat aktiviti kemas rumah pun ok...rumah bersih...badan pun sihat.
    ........
    Jom layari filem10minit.blogspot.com filem seram pendek

    ReplyDelete
  3. Dalam tak sedar, nak masuk 3 minggu juju lockdown kendiri dlm rumah. Semua urusan kerja cara online sekarang. Wpun mcm burung kena kurung tp rela ikut sop dari diri belum kena vaksin ni nak keluar. Takutkan

    ReplyDelete
  4. Redha je kan.. harap semua nie berakhir dgn cepat.. Kalau semua rakyat ikut, in syaa allah tak de lg lockdown lps nie

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^