Logo KBBA

PG MALL : RM20 'CASHBACK WITH MAYBANK QRPAY' SEMPENA KEMPEN myRaya

May 20, 2020


Selamat Petang,


Hai korang tengah Shopping Raya ke tue? Kalau tak tahu kat mana lagi nak shopping jom aku nak ajak korang singgah Shopping ONLINE di PG MAll. Tak perlu dah ke sana sini sepanjang tempoh PKPB ini. Kita kena kurangkan pergerakkan di luar untuk elakkan jangkitan #covid19. Jadi Shopping Online sangat di sarankan tau.

PG Mall merupakan online shopping mall No. 1 di Malaysia yang menawarkan pelbagai jenis produk yang terdiri daripada barangan perhiasan wanita, barangan perhiasan rumah, baju, kasut, barangan elektrik, makanan dan pelbagai lagi. Mula beroperasi sejak 2017, PG Mall kini mempunyai lebih 1,000 000 pelanggan di serata dunia terutama di seluruh asia tenggara. PG MALL juga telah di senaraikan oleh ipriceinsight sebagai salah satu daripada Top 3 pasaran dalam talian yang banyak di kunjungi di Malaysia.



KEMPEN MYRAYA



Ada Promosi Kempen MyRaya bermula 8 Mei 2020 hingga 31 Mei 2020
  • Untuk Pelanggan Baru ( Diskaun RM15) Min Belanja RM40
  • Untuk Pelanggan Sedia Ada (Diskaun RM10) Min Belanja RM60
dan potongan sehingga 15% untuk perbelanjaan min RM250. Untung wehh berbelanja di PG Mall.

20 % CASHBACK WITH MAYBANK QRPAY

Yang bestnya pula , kali ni PG Mall juga buat promosi untuk korang yang membuat bayaran dengan  kaedah pembayaran  Maybank QRpay. wehh....Best! Best!

Dengan kempen myRaya, apa yang SPECIAL selain berbelanja sakan , setiap pembelian anda berpeluang dapat ‘CASHBACK’ yang menarik dengan pembayaran MAYBANK QRPAY.

Dengan berbelanja di PG MALL bukan sahaja menjimatkan perbelanjaan menerusi baucer malah lebih memudahkan dengan Maybank QRpay. 


Untuk pelanggan Maybank anda akan dapat nikmati 20% cashback dengan hanya RM30 pembelian minimum melalui Maybank QRPay atau MAE. (Terhad untuk 2x sepanjang kempen ini). Promosi tamat PADA 26 jun 2020. Anda perlu dapatkan segera kerana Kuantiti yang di tawarkan adalah terhad dan tertakluk kepada terma dan syarat. Jadi perlulah pantas berbelanja dan jadi orang yang terawal membuat penebusan. 

FOREVER CASHBACK UP 3.5 %

Korang juga boleh menikmati pulangan tunai sepanjang masa di PG Mall ini. korang boleh menikmati pulangan tunai tersebut sehingga 3.5% daripada jumlah perbelanjaan korang bila korang share referred link korang kepada pengguna baru / pembeli baru PG Mall. Menarik bukan.


selain itu juga, ada banyak lagi tawaran untuk pelanggan PG MALL. Jadi jangan lepaskan peluang anda untuk menikmati semua tawaran ini sempena Hari Raya yang bakal menjelma nanti. Untuk maklumat lanjut klik info di bawah :


Website: 

Facebook: 
( PGMallOfficial )


You Might Also Like

2 pesanan ditinggalkan

tinggalkan komen anda di sini ^O^