Logo KBBA

REVIEW : VITAMIN C SERUM ANNONA

March 13, 2019

Selamat Pagi


Jom Pakai Vitamin C Serum Annona
Hari itu aku ada share dekat korang kan kelebihan produk Vitamin C serum Annona  ( baca SINI ) kali ini aku nak share pula cara menggunakan dan pengalaman aku menggunakan Vitamin C Serum nie..

Bila sebut tentang cantik benda pertama yang fikir Nak pakai apa bagi cantik kan? Betul Tak? So kalau korang tak tahu nak pakai apa yang terbaik untuk kulit muka korang cubalah pakai Vitamin C Serum Annona nie.

Kenapa nak pakai Produk ini? Ini berdasarkan pengalaman aku lah. Salah satu produk tempatan yang terbaik pernah aku jumpa VITAMIN C SERUM ANNONA.  Nak cantik bukan sekadar cuci-cuci muka sahaja atau pakai make up tebal-tebal terus cantik! Kalau kena dengan caranya tak pakai Make-up pun boleh nampak lawaa OOoo..Tapi kena Rajin lah mencari produk yang terbaik untuk kulit muka korang. Lain orang mungkin lain kesannya tapi macam aku sendiri dah pakai dan amalkan Vitamin C Serum nie aku memang teruja nak tengok kesannya setiap hari. Seriusly kulit memang makin soft.


CARA MEMAKAI VITAMIN C SERUM ANNONA

1. Bersihkan Muka

2. Titiskan Vitamin C Serum ke atas tangan 1 atau 2 titik , kemudian sapukan pada Muka.

3. Biarkan meresap ke dalam kulit, Boleh di pakai sebelum memakai makeup base. 
   ( pakai time tidur pun boleh hihi )

4. Boleh pakai sehari 2 kali untuk kesan yang lebih baik.

** Nak cantik nie kena lah rajin sikit. pakai sekerap yang boleh. Insyallah kesannya pasti ada :)
tapi kalau nak pakai sekali terus cantik tu tak lah..Untuk kecantikan korang kena pakai secara konsisten baru nampak kesan itu tau! kata nak cantikkk kannnnn......

KESAN MEMAKAI VITAMIN C SERUM ANNONA


vcs poster with orange.png

REVIEW AKU : 
Selepas 2 minggu menggunakan Vitamin C serum Annona ini aku dapat merasa perubahan pada kulit muka aku. Serius tak tipu weh! Dengan kekuatan 10x Vitamin C berbanding vitamin C di dalam buah oren itu sendiri, sebenarnya ia dapat membantu membuang sel kulit mati dan perbaharui sel kulit yang mati. Aha..Itulah rahsia kulit  makin lama makin smooth dan dah tak ada rasa kasar lagi. Mula-mula dulu pakai sebab nak bagi  kulit gebus tapi lama-lama jadi selesa and confident...sebab sel-sel kulit mati makin mengecil dan pudar.

Selepas menggunakannya aku mula rasa perubahan pada kulit  semakin lembap, tona kulit yang tidak sekata pun makin menghilang, halus dan lembut. Parut-parut lama pun makin menghilang . Jadi pada aku memnang berkesan pakai Vitamin C serum Annona ini tapi lepas ini kena berterusanlah pakai baru kesannya kebabom! Korang Jangan risau ! Vitamin C Serum by Annona tidak melekit dan mudah meresap. Formula water based membuatkan ia mudah diserap namun masih mempunyai kelikatan yang tinggi. Vitamin C Serum by Annona ni jugak mempunyai kelulusan KKM, maka ia adalah selamat untuk penggunaan seharian.

 Kalau nak tahu lebih lanjut mengenai Vitamin C Serum by Annona ni boleh terus WhatsApp ke 010-8424243.

Agaknya tak pakai Make up pun rasa lebih confident gitew hehehe

My skin After 2 week - Vitamin C Serum Annona

Antara keistimewaan Vitamin C Serum by Annona :

  • membantu menggalakkan proses pembaharuan sel kulit. Kulit makin lembut dan berseri-seri (sesuai untuk kulit sensitif, berjerawat atau kulit rosak sebab salah pakai produk).
  • membantu untuk tanggalkan sel kulit mati. Buat kulit lebih sihat bermaya (sesuai untuk masalah jeragat, sun burn atau kulit kusam).
  • membantu haluskan tekstur kulit (sesuai untuk masalah liang pori besar dan bantu kulit makin halus dan lembut dari biasa).
Untuk maklumat lanjut dan pembelian boleh layari pautan di bawah atau hubungi nombor berikut:- 

Website : 

Facebook Page:

Instagram : 

Hotline : 
010-8424243

marketplace.annona@gmail.com


Thanks reading here...


You Might Also Like

6 pesanan ditinggalkan

  1. Pernah guna serum ni..
    kalau pakai sebelum tdo..bangun tdo muka xkan ada rasa berminyak pun..

    ReplyDelete
  2. bagus juga ye kesannya.. menarik ni

    www.maisarahsidi.com

    ReplyDelete
  3. wah...bestnya.kita pun nak cuba lah nanti

    ReplyDelete
  4. dulu bukan ade product Anonna yang durian belanda tu ? sama company kew..

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^