Logo KBBA

MASTER PASTO SPAGHETTI SEGERA MASAK 3 MINIT!

March 12, 2019




3 MINIT ?? SIAP di masak! dan boleh terus di makan...Haaa mesti korang tak percaya kan...Kini Master Pasto tampil dengan pek Segera Spaghetti dengan pelbagai pilihan.

SEDAPNYA Spaghetti nyumm..nyummm...aku nie memang suka makan Spaghetti. Bagi anda yang masih tidak tahu Master Pasto adalah INSTANT SPAGHETTI. Terdapat 3 jenis flavour iaitu SPAGHETTI BLOGNESE, SPAGHETTI CARBONARA DAN SPAGHETTI OGLIO OLIO. Master Pasto sangat membantu memudahkan kita masak serta menjimatkan masa.... korang dah tak payah susah-susah nak cari bahan di Pasaraya satu-satu. beli jer terus Master Pasto ini.



Master Pasto sebenarnya adalah sebuah kedai dalam talian yang menjual pasta instant dari syarikat Lioco Food SDN BHD telah ditubuhkan sejak tahun 2017 di Pulau Pinang, Malaysia dan sejak itu, syarikat itu telah berkembang setiap hari, mereka berusaha untuk menjadi salah satu daripada pengeluar utama dan terbaik yang sedia ada dalam pasaran semasa.

Tujuan utama ialah menawarkan kualiti terbaik makanan siap sedia di pasaran dalam talian yang anda tidak dapat mencari di luar sana. Mendapat kualiti terbaik dari Master Pasto adalah tujuan utama dan memberi perkhidmatan kepada setiap pelanggan sebagai V.I.P


                 

CARA MEMASAK MASTER PASTO SPAGHETTI

Ada 2 cara untuk memasak master pasto ini iaitu:

1. Cara pertama.
Panaskan air
Masukkan mee spegeti dan Sos ke dalam air panas
Tukar air panas dan masukkan mee spegeti ke dalam pinggan dan sedia untuk di hidang. 

2. Cara kedua.
Tuangkan pasta dan Sos ke dalam pinggan
Masukkan ke dalam microwave selama 1 minit
Sedia untuk di hidang. 


 

kedua-dua cara memasak ini sangatlah mudah! sepantas 3 minit, Master Pasto tidak mempunyai MSG, tiada pengawet, tiada penyejukan yang diperlukan dan merupakan Produk Halal. Bagi mereka yang tercari-cari makanan instant boleh dapatkan dengan segera.

                

Untuk pengetahuan anda, spaghetti ini sebenarnya sudah dimasak, kita hanya perlu panaskannya sahaja dan boleh terus makan. Memang senang untuk menyediakannya. Semudah ABC. Kita boleh panaskan Flexy Packy di dalam air mendidih selama 3 minit atau menggunakan ketuhar gelombang mikro (microwave oven) selama 1 minit. Apabila sudah siap, buka Flexy Packy dan hidangkan spaghetti dengan sosnya.

Korang boleh dapatkannya di pasaraya yang terpilih. kalau korang teringin nak cuba, Korang boleh terus ke laman web dekat bawah ni...jap lagi aku SHARE. Kat sana korang boleh terus membuat tempahan secara Online. Kadang-kadang Ada tawaran harga combo untuk set Master Pasto ni tau.Cepat-cepat dapatkan di pasaran!!!


REVIEW AKU:
Aku suka variasi rasa dari Master Pasto ini. sebab ada 3 pilihan. Rasa yang sangat sedap pada aku. Satu lagi Master Pasto ini sangat memudahkan tugas harian memasak di rumah. Kalau nak pergi Travel pun mudah korang beli jer 1 set . boleh di bawa ke mana sahaja tak perlukan dapur pun boleh di masak. Rendamkan aje dengan air panas. Tengok anak-anak aku pun suka makan spaghetti lepas nie boleh la h aku borong buat stok di rumah hehe

             


Untuk maklumat Lanjut hubungi  :

Facebook : Master Pasto Lioco
Instagram : @masterpasto

You Might Also Like

2 pesanan ditinggalkan

  1. sdap farah..kita pun dah cuba gak..:)

    ReplyDelete
  2. oh tak pernah pula tahu adanya produk macam ni. Nanti boleh lah try. Tq sebab kongsi dengan kami

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^