Logo KBBA

JOM BERSAHUR DENGAN SURYA S GREAT GRAIN

May 23, 2019

Salam Ramadan ke- 18,

Alhamdulillah dah masuk hari ke 18 kita Umat Islam menjalani ibadah berpuasa di bulan yang mulia ini. Dah tak tahu nak bersahur dengan menu apa lagi...Macam-macam Menu dah masak dan cuba. So kali ini aku nak share salah satu minuman bijirin yang mampu buat aku menahan rasa lapar dan dahaga di siang hari. Minum segelas pun dah cukup.


MINUMAN apa itu?

SURYA S GREAT GRAIN Ianya mengandungi 18 jenis bijirin dan juga kandungan bahan lagi 5 jenis bahan makanan sunnah terdiri daripada – Habbatus Sauda, Zaitun, Delima, Buah Tin & Madu. Manakala,  18 bijirin terdiri daripada – beras merah, kacang merah, kacang hijau, benih coix, biji bunga teratai, biji rami, beras perang, jagung, kacang soya, gandum, sekoi, bijan hitam, kacang walnut, kernel aprikot, kacang hitan, benih chia, beras pulut. 

S Great Grain merupakan produk pilihan terbaik yang dijamin HALAL untuk diamalkan setiap hari lebih-lebih lagi sepanjang bulan Ramadhan ni. Turut mengandungi 5 makanan Sunnah yang terdiri daripada Habbatus Sauda, Zaitun, Delima, Buah Tin dan juga madu. 

Dengan kandungan yang terbaik, S Great Grain membantu mengekalkan tahap tenaga sepanjang hari. 

      
BOLEH DI MINUM SECARA BERTERUSAN - DIET

Selain di minum ketika bersahur SURYA S GREAT GRAIN juga sesuai di minum secara berterusan terutamanya bagi anda yang ada cita-cita nak diet atau nak kurangkan berat badan gitu! sebab itulah aku minum ini weh! hehehe kerana kandungannya Multi-bijirin di dalam S Great Grain mempunyai set nutrien yang komprehensif termasuk karbohidrat yang baik, protein yang tinggi, serat makanan, vitamin dan antioksida yang menjadikannya pilihan terbaik untuk sekeluarga.




CARA BANCUHAN

Campurkan 1 sachet Surya S Great Grain dengan 80 ml - 200ml, kemudian  kacau dan minum. Mudah sahaja.  Boleh Guna air suam atau panas lagi Senang kan ! Air ini nanti korang akan nampak macam warna pink macam sirap bandung pun ada hehe tapi rasanya sedapp jer bagi aku !


KEISTIMEWAAN SURYA S GREAT GRAIN
  1. Surya S Great Grain telah pun dijamin HALAL oleh JAKIM
  2. Mengandungi nutrien dan serat yang membantu mengekalkan tahap tenaga sepanjang hari!
  3. Sumber serat diet yang baik untuk badan dan menggalakkan kesihatan sistem pencernaan.
  4. Mempunyai set nutrien yang komprehensif termasuk karbohidrat yang baik, protein, serat makanan, vitamin dan antioksidan.
  5.  Membantu mengimbangi paras glukosa dalam darah.
SURYA S GREAT GRAIN

Surya S Great Grain ni boleh di dapati di semua cawangan Watsons seluruh Malaysia. 
Harga sepaket pula cuma RM39.90 dan ada 15 packs dekat dalam satu pack besar.

Maklumat Lanjut 

E-Commerce link Shopee : 

You Might Also Like

11 pesanan ditinggalkan

  1. wah bagus ni kalau makan time sahur

    ReplyDelete
  2. un dah cuba..memang rasa kenyang je. Boleh reruskan even lepas ramadan

    ReplyDelete
  3. Dah rasa. Suka! Sedap dan mengenyangkan

    ReplyDelete
  4. Wah makin mudah untuk kekal sihat sepanjang hari dah sekarang ni. Boleh la ty cuba nanti. Secara xlangsung boleh kekal sihat. Kena cari ni.

    ReplyDelete
  5. Huda pun dah try ni. Memang sedap dan berkhasiat

    ReplyDelete
  6. Nad pun ambil ni bulan puasa.. Memg kenyang

    ReplyDelete
  7. dah tinggal 3 peket . Bancuh cair,best sgt.Kalo malas nak bsahur dengan nasi,Ina minum Sgreat grain je. Perut tak pedih pon walau x sahur.dengan.nasi

    ReplyDelete
  8. Suka minum masa bersahur sbb mudah disediakan😬

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^