Logo KBBA

KITSUI PRODUK KESIHATAN DAN KECANTIKKAN PILIHAN RAMAI

June 19, 2023



Hai.. Morning semua, memiliki kulit yang cantik dan badan yang kurus impian setiap wanita kan? tapi macam mana nak bagi sentiasa kelihatan cantik dan sihat. haaa meh sini aku share satu Rahsia - Produk kesihatan & kecantikkan yang di yakini dari dahulu hingga kini iaitu KITSUI.  

Aku juga merupakan salah seorang peminat produk kitsui hehehe. Tak terecuali Okay! produk kitsui bagi aku memang tiptop. Lengkap dengan nutrisi yang diperlukan oleh tubuh badan kita yang mana kadang kala tak cukup rehat, tidur, makan makanan yang tak berapa berkhasiat, So, Kitsui adalah pilihan yang terbaik.


KITSUI Health supplement brand

Produk kesihatan Kitsui ini adalah makanan tambahan yang mana boleh membantu menambah nutrisi dalam pemakanan setiap hari. Ini kerana sumber yang digunakan adalah dari sayuran dan buahan seperti pemakanan harian. Produk Kitsui adalah HALAL dan ianya bukanlah ubatan.dakan produk Kitsui ini selamat digunakan dan tidak merbahaya? Jawapannya, YA ianya selamat. 

Formulasi produk kesihatan Kitsui adalah dari sumber botani iaitu sayuran dan tumbuhan. Di mana bahan yang digunakan merupakan makanan harian bernutrisi yang biasanya kita ambil di rumah. Apa yang penting produk botani yang digunakan adalah berkualiti tinggi, kaya dengan vitamin dan mineral. Produk Kitsui juga tidak mempunyai bahan pengawet, gluten, GMO, alergen, antibiotik ataupun sebarang bahan yang merbahaya dan boleh mengganggu hormon serta kesihatan badan.

Memiliki sijil halal dari kilang bertaraf GMP

Semua produk dibawah jenama Kitsui telah melalui dan lulus ujian keselamatan dan ujian makmal. Bahkan telah mendapat sijil halal dari kilang bertaraf GMP sebelum di pasarkan kepada orang ramai melalui Farmasi Watsons & Guardian yg terkemuka di Malaysia.

Antara sijil kelulusan dan penganugerahan yang telah diperolehi oleh jenama Kitsui. Sememangnya diyakini bermanfaat dan selamat. Antara ISO, HACCP, GMP dan lain-lain.







KITSUI Boleh didapati secara online dan offline
shopee
lazada
guardian
watsons





CERTIFICATES OF WATSONS








 MEAL REPLACEMENT PLUS

    Dekat sini aku nak share 2 jenis product kitsui yang antaranya menjadi pilihan ramai pelanggan kitsui. sebenarnya aku juga salah serang pengguna kitsui Meal replacement Plus semestinya sebagai makanan tambahan pengganti untuk Pengurusan Masalah Obesiti.  Nak Kurus haa gitew! 


    KITSUI MEAL REPLACEMENT PLUS ®️ (KMRP) adalah program diet yang sangat rendah kalori. Dapat mengurangkan pengambilan tenaga sehingga 800 kalori sehari bermakna badan anda akan menarik tenaga daripada simpanan lemaknya sendiri. Mudah disediakan, KMRP dirumus secara saintifik untuk memenuhi keperluan pemakanan orang ramai pada program diet kalori yang sangat rendah.KMRP: telah terbukti sangat berkesan dalam pengurusan masalah obesiti.

    KITSUI MEAL REPLACEMENT Plus (KMRP) - Bertindak sebagai penggantian makanan untuk sarapan, makan tengah hari, atau makan malam.

Kandungan Utama:
1. Oat Chips – Oat’s filling power comes from its high fiber content
2. Soy Protein- Soy is a nutrient dense source of protein.
3. Konjac – An extremely low carb and low calorie ingredient, ideal for those looking for a low-carb diet.
4. L - Carnitine
5. 18 Premix Vitamins and Minerals
6. Chia seed – Chia seed are filling and high in fiber, they keep you full longer, curb your appetite.

BELLOSS FIBER


KELEBIHAN BELLOSS FIBER

- menghindarkan penyerapan lemak berlebihan dan karbohidrat
- mencuci toxin dan sisa buangan dan lemak yang tidak diingini dari badan
- seimbangkan fungsi badan dan untuk sistem imuniti yang lebih kuat
sebagai pengganti kepada buahan dan sayurann yang kaya dengan mineral dan nutrien


You Might Also Like

0 pesanan ditinggalkan

tinggalkan komen anda di sini ^O^