Logo KBBA

KITSUI COFFEE XSLIM SHAPEZ

October 26, 2021



Lately ni rasa macam steress je banyak Baju Tak muat. Berat badan makin Naik. Selera makan pulak bertambah-tambah😅. Korang ada ke tak tips nak kuruskan badan nie wehh! Muka pun dah ada Double chin! 

Bagi korang yang mempunyai masalah berat badan berlebihan, sudah tentu korang ingin menurunkan berat badan dengan cepat dan mudah. Yang paling penting Selamat.. Nak bersenam pun kekadang tak cukup masa kan... Ada cara yang boleh korang amalkan untuk menurunkan berat badan tanpa diet! Nak tahu tak Rahsianya?

Haaa..hari itu ada nampak Kawan share satu produk ni. Nak tahu Tak produk apa? Yaa ..Kitsui coffee xslim SHAPEZ. Punya lama dok fikir betul ke minum coffee boleh kurus..? Aku pun kaji-kaji Dan zassss...pergi Kedai Cari Kitsui coffee xslim SHAPEZ ni. BAK kata pepatah belum Cuba belum tahu kan. Jadi aku nekad nak mencuba. Mana tahu dapat KURUS Hehehe...Biasalan Impian seorang perempuan ini semua nak kurus walaupun hobinya makan hahaha😆🙈

KELEBIHAN COFFEE XSLIM SHAPEZ

Kitsui ini adalah formulasi terbaru dari Korea. Boleh mengecilkan double chin, lengan  dan peha. Ramuan yang hebat iaitu Korean Ginseng. Hanya mengandungi 29 kalori di dalam satu sachet.

Untuk mendapatkan bentuk badan yang lebih ideal serta sihat dan bertenaga, korang perlulah menjadikan KITSUI COFFEE XSLIM SHAPEZ sebagai rutin pagi supplemen pelangsingan badan. Coffee xslim shapez menggunakan 100% bahan halal semulajadi yang terbaik untuk keperluan pemakanan gaya hidup moden terkini. Selain itu, ianya bebas bahan bahan berbahaya seperti Sibutramine dan bermacam macam lagi.. Apa itu Sibutramine? Nanti aku cerita dekat bawah.

Coffee Xslim Shapez

KANDUNGAN COFFEE XSLIM SHAPEZ

Antara bahan-bahan yang terkandung di dalamnya adalah:-

 
Korean Ginseng

Digunakan untuk menguatkan sistem imun dan melawan keletihan badan terutama pada orang yang mengalami sindrom kekurangan tenaga. Membantu meningkatkan focus mental seseorang.

Green Coffee Bean

Ekstrak serat dari biji kopi hijau adalah sangat tinggi dan antioksidan, membantu meningkatkan tenaga seluruh badan dan menyokong kesihatan otak. Ekstrak biji kopi hijau dapat membantu menjaga berat badan yang sihat bersamaan dengan diet dan senaman yang betul. Serbuk ekstrak biji kopi hijau kami diperbuat dari biji kopi mentah yang ditanam secara semulajadi dan kemudian mengunakan suhu yang rendah diekstrak tanpa alcohol.

L-Carnitine

Mengurangkan lemak dan meningkatkan metabolism dengan tahap L-carnitine yang lebih tinggi, badan menjadi lebih cekap dalam membakar lemak. Ini bukan sahaja mengurangkan jumlah lemak yang disimpan oleh tubuh, tetapi juga membantu mengurangkan lemak perut jenis yang mengelilingi organ penting dan berpotensi menyebabkan penyakit hati berlemak dan keadaan kesihatan yang serius. L-carnitine memberikan peningkatan metabolism yang lebih berkesan membantu penurunan berat badan kerana akan meningkatkan jumlah kalori yang dapat korang bakar walaupun pada waktu rehat.

Hoodia

Ekstrak tumbuhan semulajadi yang dapat membantu mengurangkan selera makan. Dengan pengambilan makanan yang kurang bermakna pemakanan kalori adalah rendah seterusnya dapat membantu menurunkan berat badan.

Siapa yang sesuai ?
Untuk siapa yang mengalami masalah seperti di bawah:-
  • Berlebihan lemak di bahagian leher, lengan, perut dan peha.
  •  Berat badan bertambah setiap bulan
  • Selera makan yang kuat
  • Badan cepat letih dan lesu
  • Tidak mengamalkan cara pemakanan sihat
  • Kuat berdengkur
  • Kurang bersenam atau tidak bersenam
Adalah Produk Kitsui Bahaya?

Kitsui merupakan produk keluaran Gemini Beauty Resource (M) dan pernah memenangi pelbagai anugerah Antarabangsa seperti Super Health Brand Asia Pacific tau. Adakah produk Kitsui bahaya? Jawapannya adalah produk Kitsui tidak bahaya.  Kitsui komited dalam menyediakan penyelidikan saintifik terkini agar sentiasa menawarkan penyelesaian terbaik buat pelanggan mereka.  Segala penyelidikan saintifik terkini dilakukan melalui seminar dan persidangan yang inovatif.  Produk Kitsui semestinya dihasilkan dalam kemudahan GMP yang lengkap.  Korang juga tak perlu risau sebab Kitsui diluluskan oleh Kementerian Kesihatan. Paling penting, produk 

Kitsui ini dijamin dan disahkan HALAL oleh JAKIM, diperbuat daripada 100% bahan-bahan semulajadi dan yang penting, produk Kitsui ini bebas daripada bahan-bahan berbahaya seperti hormon, pengawet, gluten, HD, GMO, antibiotik dan bahan kimia.


Sibutramine info

Sibutramine adalah bahan larangan dari pihak Kementerian Kesihatan dalam ubat kurus. Berdasarkandata daripada kajian Sibutaramine on Cardiovascular Outcome Study, pengunaan sibutramine didapati mempertingkatkan risiko kardiovaskular seperti serangan jantung dan strok terhadap pesakit obes yang mengambil ubat berkenaan. Kementerian Kesihatan (KKM) sudah memutuskan untuk menggantung pendaftaran ubat sibutramine.


Terbukti kitsui tiada kandungan sibutramine selepas ujian makmal dilakukan. Kitsui diperbuat daripada 100% bahan halal semulajadi. TIADA BAHAN LARANGAN 



Cara Pengambilan

Ambil satu sachet sebelum memulakan aktiviti seharian. Sangat sesuai untuk mereka yang sentiasa dalam perjalanan dan mudah dibawah ke mana sahaja.

Campurkan 1 paket ke dalam 150ml air suam. Lebih sedap dicampurkan dengan air sejuk. Goncang sehingga larut dan diminum sebaik selepas penyediaan. Minum air yang banyak sepanjang hari untuk kesan terbaik.


Aku dah cuba Coffee Xslim Shapez Kitsui

Testimoni Kitsui Xslim Shapez







Okay, Bagi korang yang nak mencuba Coffee Xslim Shapez dari kitsui ini boleh dapatkan di pasaran sekarang. Terdapat di Farmasi terpilih atau boleh membuat pembelian di websate KITSUI seperti di bawah. Jom cantik dan sihat bersama KITSUI 

Maklumat Lanjut 

Untuk maklumat lanjut, boleh ikut Kitsui Malaysia di media sosial:





#Kitsui #Kitsuimalaysia #Kitsuilovers #kesihatan #watsonsmalaysia #xslimshapez




You Might Also Like

2 pesanan ditinggalkan

  1. boleh try ni! kita pun berat makin bertambha tambah hahaha

    ReplyDelete
  2. wahh boleh cuba nanti.. berkesan nampak testimony nya..

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^