Logo KBBA

Beli Meja Study untuk PDPR anak-anak

September 07, 2021



salam

Hari ini mood rajin saja nk update blog. Selepas berapa bulan mengharungi PDPR...bulan ogos Baru ini  aku mula rasa nak belikan anak-anak meja study yang lebih selesa...ha giteww! Bkn sebab sebelum ini Tak support PDPR anak-anak. 

Actually sebab utamanya rumah aku ini agak sempit. Terhad untuk tambah perabot. Tapi alhamdulillah tergerak juga Hati nk bagi rewards untuk diaorg Kakak kaisara Dan kaliff yang dah hampir 90% uruskan PDPR DEKAt rumah sendiri. Aku Kini dah masuk kerja full time. Masa untuk pantau PDPR anak-anak pun agak terhad. Mujurlah kaisara boleh handle sendiri kelas dia. Cuma kelas online Adik dia je ak pantau dari opis. Semua kerja akan melalui aku dahulu.

Aku pilih Meja ikea je untuk kaisara Dan kaliff...Nanti diaorang akan kongsi meja ini bersama-sama. Lepas ini lagi mudah Dan selesa mereka Untuk join  online google meet atau voice chat telegram . Meja ini beli DEKAt Personal shopper ikea DEKAt area Perlis ini aje. Barang memang ready stock. Akhirnya dapat juga beli Meja study untuk kaisara. Harga meja ini cuma RM120. Nak pasang pun mudah je just pusing jer kaki meja yg dah siap ada skru. Taaaraa siap! Next nak hunting "GAMMING CHAIR" pula😁. Slow-slow beli ahhgiteww!


Doakan anak-anak aku terus bersemangat untuk menjalani PDPR . Alhamdulillah Tak pernah lagi ponteng kelas.

You Might Also Like

4 pesanan ditinggalkan

  1. anak akan sangat hargai dan teringat bila mereka dah besar nanti :)

    ReplyDelete
  2. Berbaloi harg ameja ikea tu farah, juju pun tengah menabung nak beli juga meja study khas untuk Abg Qi. Kenan tgk meja farah tu. Masuk list! Tq farah

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^