Logo KBBA

PG MALL YEAR AND SALE SEHINGGA 31 DISEMBER 2020

December 15, 2020

 

Hai korang,

Pejam celik..Pejam Celik dah sampai hujung penghujung tahun, Disember 2020 bakal melabuhkan tirainya..Dah menjadi kebiasaannya bila hujung tahun je ramai yang akan buat jualan Year end Sale kan. Time ni lah ramai pelanggan akan grab peluang berbelanja dengan harga yang lebih berbaloi. Jadi hari ini aku nak kongsikan Pg mall pun sedang berlangsung Year End Sale.

Pg mall bukanlah sesuatu yang asing bagi Kita. Kini pg mall semakin mendapat tempat di Hati Rakyat MALAYSIA. Nak juga aku share dengan korang pengalaman aku Baru-baru ini berbelanja di pg mall. Sangat mudah harga pun murah. Aku beli kereta mainan untuk keisha...3 Hari je menunggu dah sampai depan rumah. Seller yang terbaik dan boleh di percayai . Yang penting aku pilih local seller hehe...

JOM SHOPPING DI PG MALL

PG MALL merupakan platform edagang pertama di Malaysia sejak 2017 dan satu-satunya platform e-dagang Tempatan di negara ini. Dari laporan Iprice INSIGHTS, PG mall berada di ranking ke-3 e-dagang  di Malaysia.

Selain menawarkan pelbgai barangan menarik, pg mall juga menerima pelbagai bentuk bayaran samaada melalui e-wallet atau perbankan internet dari kebanyakan bank di Malaysia. Jadi mudahlah kan  untuk membuat pembayaran di website pg mall selepas anda memilih barangan yang di Perlukan.

PG Mall Year End sale

Nak tahu tak sekarang sedang berlangsung PG MALL YEAR END SALE bermula pada 1 Disember sehingga 31 Disember 2020.  Selama sebulan PG Mall akan mengadakan Year End Sale dengan pelbagai tawaran barangan dan produk-produk tempatan dengan harga yang lebih murah. sebagai menyokong kempen #BarangBaikBarangKita di PG Mall terdapat pebagai pilihan produk tempatan seperti produk kelengkapan rumah, barangan runcit, bayi & kanak-kanak, produk kesihatan & kecantikan, automotif & sukan, peralatan elektronik  dan pastinya fesyen-fesyen terkini.

Korang Layari SINI untuk shopping produk tempatan yang pelbagai jenama utama. 

So Hari ini aku nak share apa yang menarikYear end sales dari pg mall. Semestinya menguntungkan weh! Di musim covid 19 ini Kita kena kurangkan pergerakkan luar...makanya pembelian secara online sangat membantu dan digalakkan bagi mengurangkan risiko dijangkiti. Untuk itu kalau korang nak shopping online Jom usha PG MALL...

Khas untuk pelanggan PG Mall, dengan pembelian minima berjumlah RM50 - jangan lupa gunakan kod kupon KBBM20 untuk diskaun harga RM20 . Dan dengan pembelian minima berjumlah RM50 - kod kupon KBBM30 dan mendapat potongan harga RM30 . 


Aku sendiri pun sekarang tengah usha-usaha nak beli barang di Pg Mall sempena Year End sale ini. Antaranya aku rasa macam nak tambah peralatan elektrik dekat rumah je..hehehee. First aku dah pun add Cart "Induction Cooker" rasanya macam satu keperluan pula selain boleh cepat untuk memasak di rumah aku rasa lebih mudah nak bawa ke mana-mana. kalau korang nak tengok klik LINK ini . Murah juga dari harga asal. Tinggal RM 147.90 Free Induction Pot.
 

Satu lagi ni memang wishlist aku 2020, nak beli Rice cooker baru dari TEFAL...aku berkenan sangat dengan warna rice cooker kat bawah ni sebenarnya. Boleh klik LINK ini 

Product Description: PREMIUM QUALITY Tefal Easy Rice Fuzzy Logic 2 years Official Warranty coverage by Tefal Malaysia. 100% genuine cookware Tefal products. Sold by COOKRAZE (Authorized Tefal Malaysia Dealer). Product Availability : READY STOCK in Malaysia. Dispatch out within 3 working days on



Dan last dok scroll-scroll ternampak pula Khind Vacuum Cleaner. Harga pun menarik cuma RM141.60 dari harga asal RM200.00. Dah ada penjimatan di situ. korang nak usha juga klik SINI . yang penting local seller. Pasti penghantaran yang cepat dan selamat. 



FREE SHIPPING DEALS

ohh ya sebelum aku terlupa ada Free penghantaran dengan Minima pembelian RM 30.00 sehingga 31 Disember 2020. Jangan lepaskan peluang untuk berbelanja di PG Mall. Pilih barang yang di sukai, buat bayaran dan nantikan barangan tersebut sampai dekat anda! :)


Jadi apa tunggu lagi layari lah ke https://pgmall.my/ dan shopping sempena Year End Sales yang sedang berlangsung sehingga 31hb Disember 2020 ini. Bagi yang belum mendaftar akaun di PG Mall korang klik ke  SINI dan sign up sekarang. 

Website: www.pgmall.my 

Facebook: www.facebook.com/PGMallMalaysia

Instagram: www.instagram.com/pgmall.my/

Telegram: https://t.me/pgmallofficial001


#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #yes #yearendsale2020 #freeshipping 


You Might Also Like

10 pesanan ditinggalkan

  1. wahhh, ada sale hujung tahun plak ke? menarik! nak ushar la nanti

    ReplyDelete
  2. Banyaknya sale .. Sana sini sale. Kak Pip beli air fryer Kat PG Mall , delivery laju dan packaging mmg tiptop.

    ReplyDelete
  3. Ok la PGmall skng dah kejar utk setaraf platform yg lain. Za ada juga beli barang di sana. Best2 juga. Mcm2 ada

    ReplyDelete
  4. Wowww mesti banyak sale ade ni.. Huishh.. Rambang mata

    ReplyDelete
  5. ni yang buat mama nak pegi usha PG mall ni

    ReplyDelete
  6. Kini ada lebih pilihan utk kita membeli-belah dlm talian. Bagus tu....

    ReplyDelete
  7. likewise need to impart to you experience as of late shopping at pg shopping center. Someone To Write My Essay For Me It's extremely simple and the cost is modest.

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^