Logo KBBA

JOM MAIN GAMES ONLINE DI plays.org

December 02, 2022

 


Main Games Online percuma di Plays.org l seronoknya main games online tiba-tiba teringat pula zaman belajar dulu-dulu banyak sangat masa hari-hari memang wajib main games. kalau dulu selalu kena install dulu game dalam laptop kadang-kadang berat sampai full memory laptop...tapi dekat plays.org tak perlu install pun dah boleh bermain games tau! 

Betul ! sumpah tak tipu...kalau nak main games online sekarang aku memang pilih plays.org dekat sini ada banyak pilihan games lebih 700 games online yang di sediakan... tinggal nak pilih je yang mana satu nak main. 24 jam sehari menghadap games online di sini pun tak jemu tau. Setiap games yang ada dalam plays.org juga ada banyak pilihan katagori.

Antara katagori games yang ada dalam plays.org ialah 

👉bowling

👉cartoon

👉Gun 

👉memory

👉kids 

👉snake

👉quiz

dan banyak lagi seperti gambar di bawah.

Ada pelbagai jenis katagori permainan dalam plays.org

KELEBIHAN BERMAIN PERMAINAN ONLINE DI PLAY.ORG

Plays.org merupakan salah satu website yang menyediakan pelbagai permainan online atau ‘online games’ secara FREE untuk semua orang!!  Apa yang best dengan website Plays.org nih?

Kelebihan bermain games online di plays.org salah satunya ialah tak perlu untuk download atau install ke peranti kita. plays.org juga menawarkan permainan games online secara percuma serta tidak perlu log in atau password pun untuk mula bermain. Bestkan.

Di dalam plays.org mengandungi beratus-ratus permainan merangkumi pelbagai katagori. Ada banyak juga pilihan games yang sesuai untuk kanak-kanak... dan yang paling penting permainan games untuk kanak-kanak ini kenalah pengawasan dari ibu bapa.. takut seronok bermain sampai terleka pula nak ulangkaji pelajaran hehe

3 GAMES ONLINE PILIHAN DI plays.org 

Disebabkan hari ini aku rajin dan gigih... Jadi, aku nak kongsikan 3 jenis games online yang ada di plays.org yang selalu menjadi pilihan aku untuk mengisi masa lapang. Antara pilihan games online kegemaran aku dekat plays.org ini ialah :

RACING:  POCKET RACING

Game ini memang best boleh main sampai next-next level. makin lama makin mencabar gitu.

HIDDEN GEM : PLAY BARBIE & HER SISTER TREASURE HUNT 

Aku memang suka main games yang cari barang tersembunyi. Games treasure hunt ni memang best dan menyeronokkan bagi aku. selain menguji minda ia juga memerlukan ketajaman mata untuk mencari barang tersembunyi. korang pun mesti cuba tau!

RUNNING : ALADDIN ADVANTURE


Aladdin Adventure ini pula aku suka main kalau selalu rasa steress. Bila main games ini kita akan fokus dan lupakan sebentar masalah steres yang dihadapi. 

Bagi aku plays.org ini memang best, praktikal dan senang untuk bermain. Tambahan pula ada game lagend lain yang dulu selalu di main ada dalam plays.org. Games ini bukan sekadar menghilangkan bosan dan steress tetapi ada juga games  untuk pendidikan anak-anak sebab itu aku memang bagi anak-anak main games online di Play.org . korang kalau tak percaya cubalah main klik jer 👉plays.org dan terus boleh main lalalalalalal....

You Might Also Like

1 pesanan ditinggalkan

tinggalkan komen anda di sini ^O^