Logo KBBA

KITSUI WHITIE SNOW; KEJELITAAN KULIT BERMULA DARI DALAMAN

March 06, 2022

WHITIE SNOW BIOTIC + VIT C
Selamat Pagi

Nak kongsi satu rahsia dengan korang nie, Nak tahu tak? Antara Salah satu Rahsia kecantikkan.. Kejelitaan kulit bermula dari dalaman korang percaya tak? sekarang ini dah ada banyak kajian tau yang mengatakan Kulit yang cantik datangnya dari usus yang sihat. Jadi hari ini farah nak ceritakan sikit tentang kitsui Whitie Snow

Kitsui Whitie Snow mempunyai beberapa bahan yang bagus untuk membersihkan usus dan mencerahkan kulit. Satu kotak kitsui Whitie Snow ini mengandungi 17 sachet dalam satu kotak beharga RM 46.70. Selain itu bahan yang terkandung dalam Kitsui Whitie Snow seperti Vitamin B3 (NIACINAMIDE) dan VITAMIN C merupakan gabungan 2 nutrisi yang sangat hebat utk memastikan kulit menjadi lebih cerah, sihat & merupakan pencerah kulit yang selamat dan berkesan digunakan.

Bahan ramuannya diimport dari Korea DermaNia – Korea

  • No Artificial coloring
  • Less sugar
  • No Artificial Flavouring

KELEBIHAN KITSUI WHITIE SNOW

Nak dapatkan Usus sihat, Kulit cantik Jom cuba Whitie Snow terbaru dari kitsui. 

  • Kitsui Whitie Snow ini mengandungi probiotic dan prebiotic seperti vitagen  yang dpt mempercepatkan proses penghadaman makanan dan menyihatkan usus anda.
  • Menjadikan nutrisi lebih mudah diserap kedalam system badan kami . Masalah kulit akan berkurang sekira usus anda bersih dan sihat. 

Usus yang bersih pastinya  akan menjadikan kulit lebih cerah dan sihat dengan 2 kandungan yang hebat seperti NIACINAMIDE dan VITAMIN C pencerah kulit yang paling berkesan & selamat digunakan .  




Kesan Seawal 7 hari 

Tak perlu ragu-ragu dengan produk jenama kitsui bebas dari barang terlarang dan ianya selamat digunakan. Produk kitsui telah pun di percayai ramai dan mendapat pengiktirafan serta anugerah. Malah ia juga mempunyai Kelulusan Kilang GMP, Sijil Halal dari Jabatan Kemajuan Islam (JAKIM)

Dengan pengambilan Kitsui Whitie Snow anda boleh dapatkan kulit yang sihat dan cerah seawal 7 hari dengan penggambilan secara konsisten resultnya juga pasti cantik. 

Cara Pengambilan Whitie Snow

Mudah sahaja cara pengambilan Kitsui Whitie Snow, MInum Hanya 1 Sachet setiap hari sebelum atau selepas sarapan pagi dengan mengisi 150 ml air suam/sejuk. Goncang-gongcang hingga sebati dan boleh terus di minum. Rasa air ini sedap seperti buah berry dan tidak terlalu manis.



Farah dah pun cuba. korang bila lagi :)


Testimoni Pengguna Whitie Snow Kitsui












Kitsui, Cantik Semulajadi !

Grab your KITSUI now at the pharmacist near you !

Guna code "KITSNOW" semasa checkout & nikmati 25% off (capped at RM2) di Kitsui Official Shopee Mall


Kitsui Website : https://kitsui.com.my/
Kitsui Official Shopee Mall : https://shopee.com.my/kitsui.my.hq
Kitsui Official Instagram : https://instagram.com/kitsuimalaysia


You Might Also Like

0 pesanan ditinggalkan

tinggalkan komen anda di sini ^O^