Logo KBBA

REVIEW SUDIO T2 EARPHONE TANPA WAYAR BERBALOI UNTUK DIMILIKI

October 02, 2021


Hai semua, yang di tunggu dah pun sampai. AKU ADA goodnews! Hari ini aku nak share dengan korang koleksi terbaru SUDIO iaitu SUDIO T2. Seperti yang korang semua tahu Sudio adalah satu jenama Audio Sweden yang popular. SUDIO kini mula mendapat tempat di hati rakyat Malaysia.  dengan Koleksi Earphone tanpa wayar yang terbaru kelihatan lebih elegan dan ekslusif. 

Matlamat utama SUDIO adalah merevolusikan cara orang melihat fon kepala, sebagai alat teknologi dan juga aksesori kepada earfon Wayerless yang lebih Praktikal di gunakan di mana sahaja.  Pada masa ini, pasaran fon kepala dapat menawarkan satu daripada dua perkara: gaya atau teknologi. Dengan menerapkan reka bentuk Skandinavia minimalis, Sudio telah membuat koleksi earphone lebih anggun yang sempurna untuk kehidupan seharian.

Terbaru kini sudio tampil dengan Koleksi terbarunya yang lebih kehadapan dengan Pelancaran Sudio T2 yang akan muncul di Pasaran Malaysia Pada 8 Oktober 2021 nanti. Sudio T2 direka untuk kehidupan yang lebih Modern dan maju kehadapan. Mempunyai ciri-ciri  Pembatalan bunyi aktif iaitu pengguna dapat mendengar lebih baik tanpa gangguan. Mikrofon dicipta dengan "beamforming" mengawal kebisingan persekitaran untuk panggilan yang lebih jelas, sementara pemacu dinamik memberikan suara yang jelas dan tanpa kompromi.

KELEBIHAN SUDIO T2

Sudio T2 menggunakan teknologi Bluetooth 5.2 yang membolehkan kita memdengar bunyi yang lancar. Sangat mengagumkan dengan sambungan yang stabil. Sudio T2 hampir tidak ada jeda waktu ketika mendengar bunyi dan melihat video bergerak.

Fungsi dan Cara Guna

  • SUDIO T2 dihidupkan dan dimatikan secara automatik apabila earbud dikeluarkan atau dimasukkan semula ke dalam casing. Walau bagaimanapun, kita juga dapat mengawalnya tanpa menggunakan pengecasan. Untuk menghidupkannya, kita hanya perlu menyentuh (tahan) selama lima saat pada kedua earbud dan melakukan perkara yang sama untuk mematikannya
  • Daripada butang fizikal yang ada di Sudio Tolv, Sudio T2 menggantinya untuk butang sensitif sentuhan responsif sebagai ganti untuk pemakaian yang lebih selesa. Alat kawalan ini juga sangat mudah untuk digunakan. Untuk main semula muzik dan video, anda hanya perlu menyentuh satu kali pada earbud (kiri atau kanan) untuk bermain atau berhenti sebentar, dua kali di earbud kiri untuk mundur, dua kali di earbud kanan untuk maju dan tiga kali di earbud kiri / kanan untuk mengurangkan atau menambah jumlah.
  • Untuk menerima panggilan telefon masuk, anda hanya perlu menyentuh satu kali pada earbud (kiri atau kanan) dan juga menyentuh (tahan) selama tiga saat di kedua earbud (kiri atau kanan) untuk menolak atau menamatkan panggilan telefon.
  • Akhir sekali, anda boleh mengaktifkan Mod Pembatalan Kebisingan dan Transparansi dengan menahan selama dua saat di telinga telinga (kiri atau kanan) untuk berpusing antara mod Normal, mod Pembatalan Kebisingan Aktif, dan mod Transparansi.

BATERI

Sudio T2 dikatakan mampu bertahan sehingga 7 jam & 30 minit dengan sekali cas dan 6 jam & 30 minit dengan ANC. Di samping itu, kes pengisian boleh bertahan hingga 35 jam secara keseluruhan. Sudio T2 diisi penuh dari flat hanya dalam masa satu jam dengan kabel USB-C yang disediakan. Tidak ada sokongan untuk pengecasan tanpa wayar.

DESIGN DAN WARNA

Tersedia dalam 4 warna cantik - putih, hitam, batu giok, dan pasir, sarung pengisian Sudio T2 diperbuat daripada polikarbonat berkualiti tinggi dengan kemasan halus yang serupa dengan Sudio Tolv. Ia menampilkan reka bentuk kerikil dengan indikator LED dan port pengisian di belakang, butang berpasangan di bahagian bawah (Sudio Tolv tidak memiliki ini). Engselnya terasa kukuh dan kami memuja klik tegas setiap kali membuka dan menutupnya.

Earbud dibuat dari bahan yang sama dengan cas pengecas. Setiap earbud dilengkapi dengan butang sensitif sentuhan pasir keemasan logam bertekstur. Petunjuk LED juga ada yang menyala putih semasa pembukaan casing yang bermaksud kuncup diisi penuh dan merah ketika bateri rendah. Tanda kanan dan kiri bersama dengan mikrofon terletak di earbud. Terdapat juga penapis untuk mengelakkan kotoran telinga dan jenis kotoran lain memasuki tunas yang mempengaruhi kualiti bunyi.

KUALITI AUDIO 

Pemacu 8mm Sudio T2 menawarkan audio berkualiti dengan bass padat. Pengalaman ANC yang kami perolehi dari Sudio T2 sangat kurang. Ia berkesan untuk mengurangkan bunyi frekuensi rendah tetapi dapat menghilangkan frekuensi tinggi sebanyak 50 peratus sahaja. Mikrofon menghasilkan output yang bagus dan membatalkan kebisingan latar belakang dengan baik.

DAPATKAN POTONGAN HARGA SEBANYAK 15%

Pendek kata Sudio T2 is PERFECT untuk penggemar Earphone tanpa wayar. Inilah masanya untuk memiliki Earphone Tanpa wayar. Boleh juga beli untuk yang tersayang sebagai "HADIAH". Oder je Online di website sudio. Sangat berbaloi untuk dimiliki dan jangan lepaskan peluang untuk mendapat potngan harga dengan menggunakan code Diskaun saya!

Jom dapatkan Diskaun 15% dengan membuat pembelian secara ONLINE di website https://www.sudio.com/my

Gunakan CODE diskaun : BIRUT2

Penghantaran adalah PERCUMA di Malaysia dan di seluruh dunia + jaminan 3 tahun dengan Sudio Sphere

************

SUDIO T2 akan berada di Pasaran Malaysia pada 8 Oktober 2021. Walaubagaimanapun pada hari ini, Sudio telah membuka pembelian secara Pre-Order di websitenya. PRE ODER SALE Bermula 1 okt 2021 - 8 okt 2021 .*sales are available now *

Klik LINK DI BAWAH  :

 website www.sudio.com.my  

Instagram: www.instagram.com/sudio

Facebook: www.facebook.com/sudiosweden


You Might Also Like

1 pesanan ditinggalkan

  1. Menarik kan. WWayarless sangat. Takdela berselirat dengan wayar bagai.Bentuk pun comel

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^