Logo KBBA

BESTNYA PEMBERSIH MUKA TERBARU AZYMACARE, CLAY SOAP- FREE PURIFYING GEL

August 01, 2021


  Sejak Dua menjak ini kulit muka Farah semakin berminyak dah kusam. Jerawat pula mula tumbuh banyak terutamnya di bahagian dagu. Rasa runsing sangat...mula terfikir macam-macam. 

  Agaknya jerawat tumbuh sebab Penjagaan kebersihan terutamanya di bahagian dagu tu Tak berapa baik...yelah Kita kan sekarang dalam musim pendemik. Hari-hari pakai mask... Kadang seharian pakai mask di Pejabat. Kulit muka cepat berminyak dan berpeluh di tambah pula cuaca yang panas.

  Dah macam-macam produk Farah tukar sejak awal tahun hari itu.....semuanya macam tak serasi je... sampailah satu hari tu tengah-tengah scroll FB ternampak post dari Azymacare tentang produk terbarunya iaitu PEMBERSIH MUKA "Clay Soap -Free Purifying Gel". Terdetik dalam Hati nak CUBALAH! Mana tau serasi...😍


PEMBERSIH MUKA "ClaySoap -Free Purifying Gel". FORMULASI TERKINI MENGANDUNGI ROYAL JELLY DAN BEE PROPOLIS EXTRACTS

CLAY Soap-Free Purifying Gel merupakan produk terbaru dari Azymacare..Korang mesti tahu kan aku sebelum ini juga merupakan Pengguna setia Azymacare body wash...Rasa teruja bila dapat tahu Azymacare mengeluarkan produk terbaru iaitu Pencuci Muka pula. 


👉Masih mengekalkan 5 bahan utama iaitu koalin clay, lavender, aloe vera, cucumber Dan chamomile untuk kebaikan kulit,  Pencuci Muka terbaru ini juga MENGANDUNGI DUA tambahan bahan utama iaitu ROYAL JELLY dan BEE PROPOLIS. 


👉Diformulasikan dengan Kaolin tanah liat yang wujud secara semula jadi untuk membersihkan permukaan kulit dari kotoran yang menyumbat liang seperti kotoran, minyak dan sisa solekan. Diperkaya dengan ekstrak botani semula jadi (Chamomile, Lavender, Timun dan Aloe Vera) untuk menenangkan kulit daripada kerengsaan.


👉Kandungan Royal Jelly dan Propolis Extract pula untuk melembapkan dan menyuburkan kulit agar kelihatan lebih berseri dan sihat.


👉AzymaCare “Clay Soap-Free Purifying Gel” sesuai untuk lelaki dan perempuan dan telah mendapat “Hypoallergenic Tested” bagi bagi mereka yang berkulit sensitif.



ROYAL JELLY

Royal jelly adalah rembesan bahan menyerupai susu yang terhasil dari kelenjar pharyngealkoloni lebah madu Sebagai  makanan ekslusif untuk ratu lebah yang membolehkannya bertelur sehingga 3000 biji telur setiap hari sehingga unur 6 tahun.

Ia kaya dengan nutrisi seperti protein, air, Gula, lemak, garam, vitamin, Dan asid amino untuk menyokong kesihatan Dan tumbesaran, menambah kesuburan, membekalkan tenaga Dan memandangkan usia ratu lebah.

Di dalam kosmetik, royal jelly digunakan untuk membantu menyihatkan kulit dan menjadikannya lebih berseri kerana kandungan nutrisinya. Royal jelly juga dapat membantu mengekalkan kelembapan kulit

BEE PROPOLIS

Propolis, atau "lem lebah" dihasilkan apabila lebah mencampurkan resin dari pokok dengan air liur dan serpihan lebah. Ini digunakan untuk menjaga sarang mereka bersama dan untuk membentuk penghalang terhadap bakteria dan keradangan luaran yang lain.


Apakah faedah propolis dalam penjagaan kulit?

1. Sifat anti-bakteria

Peranan asli propolis adalah bertindak sebagai penghalang sarang lebah, menjauhkan bakteria. Dalam produk penjagaan kulit, propolis membentuk lapisan pelindung pada permukaan kulit anda, menjauhkan perengsa yang mungkin menyebabkan kerengsaan dan noda kulit. Berbekalkan sifat antibakteria, propolis juga telah digunakan sebagai antiseptik semula jadi untuk luka.

2. Memperbaiki Keadaan Kulit

Produk semula jadi ini terdiri daripada kualiti yang sangat disukai oleh kebanyakan orang, ia membantu menghilangkan semula pori anda secara semula jadi untuk memberikan kulit yang bersih dan licin yang anda inginkan. Pelbagai vitamin, mineral dan asid amino yang terdapat dalam propolis juga membantu menyuburkan kulit anda, memberikan nutrien penting yang diperlukannya. Dalam banyak kes, propolis telah digunakan untuk menyeimbangkan masalah kulit dan menenangkan kulit yang bermasalah.

3. Penyembuhan Luka

Beberapa antioksidan hadir dalam bantuan propolis dalam proses penyembuhan luka dengan merangsang aliran darah dan mengurangkan peradangan. Tidak hanya itu, Propolis terdiri dari nutrien yang mendorong pertumbuhan sel yang membantu mempercepat proses penyembuhan sambil meningkatkan sistem kekebalan tubuh.

4. Antibiotik Semula jadi

Propolis telah lama disebut "alam penisilin", yang bermaksud antibiotik semula jadi. Dengan sifat antibakteria yang kuat, ia dapat melawan pelbagai jenis kuman, melucutkan virus dan melawan jangkitan.


Farah dah jadi Pengguna clay SOAP- free PURIFYING GEL azymacare

Antara kebaikan “Clay Soap-Free Purifying Gel” adalah:

✅ Melembapkan & melembutkan kulit muka

✅ Mengatasi kulit kering dan kegatalan

✅ Mengatasi masalah jerawat


Tidak MENGANDUNGI bahan merbahaya, Free from SLES, SLS, PARABEN DAN SYNTHETIC Colours.

Dermatologist test Dan hypoallergenic tested 


Review aku 

Since dah hampir seminggu menggunakan PEMBERSIH MUKA Clay Soap dari Azymacare ini Farah mula rasa keserasian dengan kulit muka Farah.

Setiap kali menggunakan PEMBERSIH MUKA ini kulit muka rasa sangat bersih dan segar serta kulit muka jadi tegang, halus dan anjal. Paling penting jerawat pun semakin kecut 🥰


Cara Penggunaan

Cara untuk menggunakan PEMBERSIH MUKA Clay soap ini pun senang. Ianya berbentuk gel...buihnya tak banyak tapi ada sebab clay kn... memang best. Bau pun sedap jer "fresh". Jadi Cuma picit je setitik dua campur sedikit air dan sapu pada muka kemudian Bilas kulit muka...terus rasa segar dan bersih.

Penggunaan yang berterusan PASTI akan menanpaknya hasil yang lebih baik kan. Jadi Kini PEMBERSIH MUKA dari Azymacare adalah pilihan farah sekarang☺️. 

Rasa macam jatuh cinta pandang pertama  giteww! Mandian Azymacare pun best. Farah suka☺️👍


UNTUK PEMBELIAN 

Okay, guys Boleh dapatkan sekarang dipasaran dengan HARGA PENGENALAN RM29 (Harga Biasa RM34) Tawaran adalah TERHAD.

untuk pembelian secara online klik di bawah:

https://www.azymacare.com/beli-produk/


MAKLUMAT LANJUT 

website : www.azymacare.com 

Facebook : Azymacare HQ

Instagram : Azymacare


You Might Also Like

7 pesanan ditinggalkan

  1. Menarik la..nak suggest kt member la sebab dia selalu tny apa ok ...sejak bermask ni jabgan kt muka dia ja break out .muka sendiri pun sama nnt leh usha n try

    ReplyDelete
  2. Pergh bagus azyma ade pencuci muka.. Mesti best ni. Nak try la

    ReplyDelete
  3. Kak Nina pun baru guna. Best!
    Lembab je kulit muka

    ReplyDelete
  4. First time dengar face cleanser dari tanah liat.

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^