Logo KBBA

JOM PUTIH GLOWING DENGAN MYLARA SKINCARE

April 18, 2020


BASIC WHITENING 3 IN 1 MYLARASKINCARE

Hi petang korang... Aku nak share Hari ini dengan korang produk skincare yang baru aku try last week. Lepas jer bersalin hari itu aku mula perasan kulit aku makin kusam dan tidak bermaya. Mungkin sebab kurang penjagaan atau penuaan 😂. Ohh..sedihhhnya Tak Ada masa nk membelai wajah agaknya hehe. Lalu terpikir nak cuba skincare baru.

Alhamdulillah di pertemukan dengan produk #mylaraskincare aku terus excited nak mencuba. Aku try basic whitening 3 in 1 plus collara. Untuk apa? Elok ke? Jap lagi aku bagitau korang..baca sampai abis tau...😚

Okay, dalam basic set whitening ini ada pembersih wajah, krim siang dan krim malam. Sebagai tambahan aku makan collara juga untuk dalaman.


GLOWING CLEANSER


Pembersihan wajah berbentuk gel, berbau haruman floral segar berwarna soft pink..tidak likat atau melekit, serta berbuih semasa proses pembersihan.

MATTE PERFECT CC CREAM SPF 35 (KRIM SIANG)


Krim rawatan siang berwarna natural skin tone, tekstur lembu, tidak melekit dan tidak berkilat. Berbau almond "matte finish" Dan tidak berminyak. Tidak kesat pada sapuan di kulit 'nano particles' yang tidak menyumbat pori2, mesra wuduk, senang untuk di ratakan pada wajah, nampak 'natural glow' dan kekal sehingga 10jam. Lagi berpeluh lagi glowing gitewww!

Mengandungi SPF 35 Melindungi kulit wajah dari sinaran matahari. Mengandungi bahan aktif almond dan bertindak sebagai  foundation organic. Senang di pakai , tidak mudah bercampuk.

Fungsi  CC cream ( Day Cream )

  • Memudarkan ketidaksempurnaan
  • Mencerahkan
  • Menyamakan tona kulit
  • Melembapkan
  • Melembutkan
  • Menaik seri
  • Meremajakan
  • Melindungi dari sinar matahari (SPF 35)

INSTABRIGHT NIGHT CREAM



Krim rawatan malam hari, berwarna putih pearl jambu, tekstur lembut, tidak melekit, tidak berkilat dan mudah di ratakan pada wajah.

Mengandungi argan aktif buah beri, memberi kesan pencerahan pada wajah seawal tiga hari tanpa pengelupasan, tanpa kemerahan.

✅Untuk tona kulit tidak sekata
✅Sunburn
✅Bekas parut jerawat hitam
✅jeragat
✅Hiperpigmentasi

COLLARA RAHSIA PUTIH MERONA SATU BADAN



CollaRa adalah gabungan teknologi moden Korea dengan ramuan herba turun temurun untuk perubahan kulit lebih cerah, lembut dan anjal 😍 . Dalam bentuk serbuk.

Fungsinya :
✅Mencerahkan kulit
✅Mengurangkan jerawat dan jeragat
✅Menaikkan seri wajah
Menjadikan kulit 1 badan cerah kemerahan jambu-an
✅Merawat parut jerawat dan parut bekas luka/operation
✅Mengurangkan Sunburn/kulit kering/kulit kusam
✅Membesar dan menganjalkan payudara dan punggung
✅Mengetatkan otot-otot wanita
✅Merawat keputihan
✅Atasi masalah senggugut, period tidak teratur
✅Mengetatkan otot vagina
✅ Menghilangkan bau badan yang kurang menyenangkan

REVIEW AKU
Dah seminggu guna set basic whitening 3 in 1 Dan CollaRa ini. Alhamdulillah memang sesuai dengan kulit aku. Masa memula pakai pun okey je... Aku suka pembersih muka 'GLOWING CLEANSER' Mylara Skincare ini sebab berbentuk gel tak macam yang selalu aku guna. Aku bersihkan muka pun kulit rasa lembut dan anjal jer gitewww... Day Cream pun best Pakai sbb berfungsi macam cc cream. Cream Ni warna coco MCM foundation pula tu. Dah tak perlu pakai foundation lain di waktu siang...senang nak sapu pada muka dan kulit rasa lembap je. Night Cream pun sama juga, Bau yang menyenangkan. Aku suka set basic whitening Ni kena pula dengan CollaRa...Aku amalkan hari-hari. Harap-harap muka aku cepatlah nampak glowing balik lepas ni hehe😊. Korang Tak nak cuba ke?

Yang bestnya semua produk Mylara Skincare ada kelulusan dari KKM tau. Tak perlu ragu-ragu lagi. Jom Putih Glowing dengan #mylaraskincare 🤗


HARGA

1. SET BASIC WHITENING : RM75 (Ada offer sekarang)
2. COLLARA : RM75 (Harga Asal)

Sekarang tengah ada promosi harga combo. Nak tahu details lanjut korang boleh tgk dekat website MYLARA SKINCARE.

Untuk Maklumat lanjut :

Website: http://www.mylaraskincareofficial.com/

Facebook: https://www.facebook.com/mylaraskincare/

Instagram: https://www.instagram.com/mylaraskincare

E-mail : mylaraskincare@gmail.com

#mylara
#mylaraskincare #CollaRa

Thanks reading here!
xoxo
#blogpermatabiru

You Might Also Like

3 pesanan ditinggalkan

tinggalkan komen anda di sini ^O^