Logo KBBA

ALTHEA : STAY FRESH BODY SPARKLING MIST, WANGIAN HARUM MEMUKAU

December 31, 2018



STAY FRESH BODY SPARKLING MIST WANGIAN HARUM MEMUKAU- Body Mist terbaru dari Althea Korea ini adalah hasil kolaborasi Althea dengan artis terkenal Indonesia, Titi Kamal. Kandungan utama ros dan orange memang sweet! Bila pakai, rasa ciri-ciri feminin yang berkeyakinan tinggi jelas terasa. Bauan yang sangat Feminin dan tidak terlalu kuat .  Ia juga mempunyai formula yang tidak lengket yang berasa selesa pada kulit, dan ia merangkumi keanggunan dan keindahan Titi dalam botol, sesuai untuk Wanita di bandar yang sibuk dengan kehidupan kotanya.Wangian bercirikan feminin dengan kombinasi fruity  (orange & floral (rose) ini memang BEST.The Stay Fresh Body Sparkling Mist tidak terlalu kuat & Minyak wangi  ini bauannya tahan lama.

Titi Kamal adalah seorang pelakon dan penyanyi Indonesia yang mempunyai bakat untuk fesyen dan gaya. Paling dikenal pasti dengan rambut hitamnya yang mewah, dia adalah ikon kecantikan yang menawan hati peminat di seluruh Asia Tenggara. Untuk Pertama kalinya ini adalah Body Mist pertama kolaborasi antara mereka. Wow! Teruja sangat nak tahu Haruman Body Mist nie. Akhirnya sampai juga dekat tangan aku awal bulan hari itu. Special Thanks to #alteaangels for this Body Mist & Pore Purifying cleanser.

Wangian Body Mist nie memang betul-betul harum. aku sendiri pun dah Jatuh Hati dengan bau Body mist nie. Kalau biasa selalu pakai Minyak Wangi Banyak-banyak untuk kekal harum tapi bila guna body mist nie Seriously pakai sedikit pun tahan lama dan Paling best aku Spary sekali dekat dalam bilik tido. Bukan setakat untuk body sahaja tau hikhiks. 1 Botol STAY FRESH BODY SPARKLING MIST Mengandungi 100ml.Bahan utama yang terdapat dalam Stay Fresh Body Sparkling ini ialah :

Damask rose water – Kulit terhidrat dan memberikan aroma yang cukup lembut.
Sweet orange oil – Bau yang cukup menyegarkan.
Elder flower extract – Selain memberi bau feminin, ianya turut menyejukkan dan melegakan kulit.





JENIS KULIT
  • Sesuai untuk Semua jenis kulit
BAGAIMANA NAK GUNA
  • Spritz seluruh badan dan gunakan sesuai dengan gaya hidup anda tak  kira siang atau malam.
Okay, kalau korang teringin nak mencuba haruman stay fresh body mist ini boleh guna CODE di bawah untuk penghantaran percuma.

CODE: PBSHIP. 

Satu lagi Body mist nie mudah di bawa ke mana-mana tau! Botol dia cantik dan ringan. Sisipkan saja di dalam Beg tangan korang . Aku selalu jer bawa sekali ke mana-mana hihihi

Untuk Maklumat Lanjut :


You Might Also Like

1 pesanan ditinggalkan

  1. Hi orang Perlis! Orang Johor datang sini ;)

    Banyak juga baca review tentang body mist ni ek. Nanti Mak nak cubalah sendiri

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^