Logo KBBA

SINOPSIS DRAMA SLOT AKASIA : MEH SANDAR LAGI

August 30, 2017

Meh Sandar Lagi Poster


kadang-kadang, mencintai seseorang itu boleh menyakitkan hati kita sendiri. Perasaan sedih pasti akan melanda jiwa tetapi mungkin itulah pengorbanan yang terpaksa dilakukan demi kebahagiaan insan kita sayangi. Namun, sejauh manakah anda rela bersabar dan bertahan dengan segala ujian yang menimpa hidup, semata-mata ingin melihat pasangan anda bahagia?

JUDUL : MEH SANDAR LAGI
EPISOD : 8 episod
TARIKH TAYANGAN : 28 Ogos 2017
HARI / MASA : Isnin-Khamis, 7.00 malam
SIARAN : Slot Akasia TV3
PENGARAH : Kyoll Hamzah
TERBITAN : Zeel Production Sdn Bhd
PELAKON : Mira Filzah, Aliff Aziz, Haliza Misbun, Aisyah Ilias, Asyraff Aley, Nada Syuhada, Alicia Amin

Begitulah nasib Mira Filzah sebagai orang isteri dalam Meh Sandar Lagi, sebuah drama terbaharu kesinambungan drama adaptasi novel popular iaitu Meh, Sandar Pada Aku. Drama sekuel 8 episod ini merupakan terbitan Zeel Production dan diarahkan oleh saudara Kyoll Hamzah.
Menurut Pengurus Besar, Kumpulan Pengurusan Jenama dan Rancangan, TV3 & TV9, Rangkaian Televisyen Media Prima Berhad, Puan Siti Nurlisia Mohd Nadzri, “Berikutan dengan sambutan hangat daripada peminat setia drama ‘Meh, Sandar Padaku!’ yang telah bersiaran pada tahun lepas, kami ingin menghadiahkan kesinambungan kepada drama ini khas buat mereka yang masih ingin menyaksikan gandingan hebat Mira Filzah dan Aliff Aziz. Dengan itu, kami berharap para penonton akan menikmati dan terus memberi sokongan kepada drama sekuel ini.”

Sinopsis Meh Sandar Lagi

Meh Sandar Lagi mengisahkan Afnan Tasneem (Mira Filzah) dan Dr. Syed Nadzhan (Aliff Aziz) yang baru sahaja bergelar pasangan suami isteri. Walaupun demikian, kebahagiaan mereka hanyalah buat sementara waktu sahaja. Rumahtangga pasangan ini mula diuji apabila Nadzhan terpaksa bekerjasama dengan seorang doktor wanita yang menawan bernama Dr. Sandra (Alicia Amin) untuk sebuah penyelidikan di makmal mereka.

Sementara itu, situasi bertambah keruh apabila Tasneem menerima seutus surat daripada wanita yang paling dibenci oleh Nadzhan, iaitu ibu kandungnya (Haliza Misbun) sendiri. Setelah kian lama menghilangkan diri, ibu Nadzhan ingin bertemu semula dengan anak lelakinya itu.
Atas rasa tanggungjawab seorang isteri, Tasneem nekad untuk menyatukan kembali kedua-dua ibu dan anak yang sudah lama terpisah ini walaupun Nadzhan enggan berbuat demikian. Tasneem sedar bahawa perancangannya itu langsung tidak disukai suaminya. Oleh kerana ingin melihat Nadzhan bahagia, Tasneem terpaksa bertahan dengan keperitan dalam hatinya dan melayan karenah suaminya yang semakin tertarik dengan kehadiran Dr. Sandra itu.

Mampukah Tasneem menyelamatkan hubungan antara seorang ibu dan anaknya, serta perkahwinan mereka pada masa yang sama? Jangan ketinggalan untuk menonton lakonan hebat Mira Filzah dan Aliff Aziz dalam drama bersiri Meh Sandar Lagi, pada setiap hari Isnin hingga Khamis, pukul 7.00 malam menerusi slot Akasia, hanya di TV3!


sumber : sini


You Might Also Like

0 pesanan ditinggalkan

tinggalkan komen anda di sini ^O^