Logo KBBA

Fesyen Tribal

March 25, 2013

salam...

sekarang ni corak tribal semakin famous dikalangan remaj-remaja. mak-mak remaja pun ada juga yang minat..tp terkecuali saya..hahaha.."sorry saya kurang minat this tribal". belum terjebakkkk lagi dengan fesyen tribal..biasa lah lain orang lain pendapatkan..kalau korang tengok nampak cantik aje..tak semestinya dari mata orang lain pun sama macam pendapat korang kan..kan..

corak tribal ni satu corak yang sangat etnik and unik.kalau dulu memang susah nak cari baju or anything kind yang bercorak tribal sebab hanya kedai tertentu sahaja yang menjual nya...tapi sekarang kat pasar malam pun saya tengok dah berlambak-lambak..dari baju,kasut, tudung, shawl hinggalah ke accesorries..dah bermacam-macam gaya korang boleh pakai..
 
saya sendiri pun mula perasan corak tribal nie masa tengok Tudung Bawal Aidijuma keluarkan design terbaru tudung bercorak tribal. yelah..saya kan peminat tudung aidijuma..hehe..rasanya tahun lepas corak tribal nie mula femous..masa tu pun saya tak tahu pun yang tribal nie nama corak tersebut..hihihi..kusangka kan sengaja diorang letak tudung bawal tribal (nama tudung tu) rasa macam unik aje kan....hahaha.tapi memang cantik design tribal aidijuma..dan saya tengok dah banyak shawl tribal di pasaran..untuk tudung dan shwal saya rasa macam cantik dan okay aje kalau nak try cuba ..tp bab baju & skirt errmmmm...tak nak lah try..hehehe (tak berani..)rasa macam pelik plak...opppsssss...corrryyy (that's my opinion)
 
nak kongsi sikit corak tribal kau korang tak tahu apa itu tribal!
 
 
aidijuma ada jual tudung nie




cantikk kan??


kalau baju & skirt lebih kurang coraknya begini...
 
bila dah semakin femous ramai pulak yang berani cuba tribal nie..dah macam-macam patern dari peplum, skirt, sweater hingga ke gelang & kasut..wahhh, berani arr diaorang berfesyen sebegitu...memang nampak cantik..tp untuk sesetengah tribal aje la yang saya rasakan..okay..sebabnya saya tak minat..apa pula pendapat korang??minat??cantik tak di mata kamu??
 
 
nota: lain orang lain pendapat...fesyen berubah selari dengan peredaran zaman...tak terkejar fesyen yang ada kat malaysia sekarang nie..(entry suka-suka ja nak membebal..hehe)
 
 

You Might Also Like

8 pesanan ditinggalkan

  1. personally, tentang fesyen tribal ni, buat masa ni masih belum terbuka hati or tergerak hati lagi nak cuba or nak pakai... ^_^ tapi bila tengok orang pakai cantik pulak...

    ReplyDelete
  2. cantik jugak sebenarnya kalau pandai suaipadankan :)

    ReplyDelete
  3. minat jugak.. unik lain d yg lain... yg pasti xde kleksi lagi hahahaha....

    ReplyDelete
  4. AJ tengok corak dan cara nak gayakan jugaklah..... =D

    ReplyDelete
  5. cantik tp tak terikut la ngan fesyen sekarang... sat je dah de benda baru cam handphone je...

    ReplyDelete
  6. Salam kak ada aj tribal ni or cendol and nak jual? Kalau ada saya berminat. Pm no 0147017892 tq 😊

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^