Logo KBBA

AZYMA CARE: CLAY BODY WASH KELUARAN BUMIPUTERA

December 06, 2019



Nak kenalkan dekat korang apa itu AZYMA CARE? 

Azyma Care Clay body wash ialah Clay Body Wash yang diperbuat daripada Kaolin Clay. Azyma care mengandungi tanah liat kaolin asli yg bermutu tinggi khusus untuk penjagaan kesihatan semua jenis kulit. Tanah liat ini, adalah dari dasar dalam tanah yg di lombong di Tapah, Negeri Perak. Tanah liat kaolin mempunyai sifat penyerapan semula jadi yang mengurangkan kulit berminyak ke liang-liang.

"Kami adalah syarikat 100% bumiputra Islam. Mempunyai Ahli Penasihat Syariah yang memantau perjalanan dan produk syarikat kami berlandaskan syarak dan halal. Syarikat didaftarkan dengan SSM sebagai Azyma Group Sdn Bhd (1260884-K)."

KANDUNGAN AZYMA CARE | CLAY BODY WASH


Bahan-bahan utama lain spt extract  Aloe Vera, Chamomile, cucumber dan lavender oil adalah semuanya natural. 

Chamomile - Chamomile secara semulajadi mempromosikan kulit yang terasa lembut, bersih, dan sihat, dan ia juga boleh melegakan keradangan pada kulit.

Lavendar Oil - Aroma kesegaran lavender adalah kesan yang menyenangkan pada tubuh dan secara semula jadi melegakan ketegangan tekanan.

Timun - Mengekalkan penghidratan air dalam kulit dan membantu badan anda membuang toksin secara semulajadi dan mengekalkan kulit yang sihat.

Lidah Buaya - Termasuk beta karotena, vitamin C dan E yang boleh membantu meningkatkan ketegasan semula jadi kulit dan mengekalkan kulit terhidrat.

Body Odour Remover - Clay Bodywash Azymacare mengkhususkan diri dalam menghilangkan bau yang tidak menyenangkan dan kulit berminyak tanpa menggosok kulit sensitif dengan kuat.


PRODUK YANG SELAMAT DAN HALAL
  • Azyma clay body wash juga tidak memgandungi bahan2 kimia berbahaya spt paraben, diethanolamin, pewarna tiruan dan lyral.

  • Produk Azyma Care Clay Body Wash berdaftar dengan NPRA, badan kawal selia kosmetik di bawah Kementerian Kesihatan. 

  • Produk Azyma Care di kilangkan oleh pengilang yang mempunyai taraf GMP dan ISO 9001 dan U.S Food And Drug Administration yang ketat . Pengilang ini juga mengeluarkan produk2 terkenal lain spt Pureen dan Carrie serta produk2 utk eksport ke luar negara.

  • Paling penting ianya disahkan halal Jakim, dan didaftarkan dengan KKM (NPRA).

**Produk Azyma Care dalam proses mendapatkan dermatologist recomendation. InsyaAllah mudah mudahan, kalau dizinkan ianya akan lebih menyakinkan pengguna.

SAPA YANG BOLEH PAKAI AZYMA CARE CLAY BODY WASH

Azyma Care Clay body wash boleh dipakai untuk semua jenis kulit, walaupun kulit super sensitif, termasuk kanak2 yg berumur 2 tahun ke atas. Ianya lembut dan PHnya adalah neutral. 

Testimoni pelanggan ramai mengatakan ianya dapat hilangkan bau badan walaupun berpeluh sepanjang hari. Untuk yg bekerja di dalam pejabat aircond, kulit tidak kering, malah lembab semulajadi sepanjang hari. selain, boleh hilangkan bau badan, ia juga dapat mengurangkan gatal-gatal dan lembabkan kulit.

Untuk yang ada masalah kulit seperti eczema, rashes, jerawat badan dan gatal2....banyak yg telah mencuba dan memberikan feedback yg positif...dengan memakai Azymacare Claybody Wash dapat mengurangkan masalah tersebut. Saya tidak mahu 'overclaim', tapi korang boleh mencuba sendiri.

CARA PENGGUNAAN:

Cara penggunaan pun sangat senang, hanya picitkan di atas span mandi dan mula menggosok di seluruh badan. Biarkan seketika dan bilas. Sebotol Azyma Care produk ini dapat digunakan selama 2 bulan

                           

REVIEW AKU :
Sebelum ini aku ada buat unboxing AZYMA CARE korang boleh klik sini untuk tengok. Alhamdulillah selepas seminggu mencuba produk ini, aku memang berpuas hati dengan Azyma Care Clay Body Wash. Krim mandian dengan bau wangi yang lembut je, mudah dibilas dan paling penting kandungan dari bahan semulajadi.. Krim mandian Azyma Care ini membuatkan aku jatuh hati sebab bau wangi yang menyegarkan. Sangat sesuai untuk Lelaki atau pun wanita yang sering melalukan aktiviti lasak seperti bersukan. sebab apa aku kata macam itu? Bila badan kita keluarkan peluh yang banyak sometime sabun-sabun biasa ini sebenarnya tak dapat pun menghilangkan bau badan kita tue sepenuhnya kan... adakalanya bau wangi sekejap sahaja lepas tu hmmmm.... Jadi lepas aku guna Azyma Care Body Wash ini aku memang suggestkan untuk korang try juga nanti. Best! tak menyesal beli.

Beli siap-siap 2 botal dapat harga Promosi 
Produk Azyma Care adalah yang terbaik dengan mengutamakan kualiti dan kesucian. Azyma Care Gel mandian tanah liat premium untuk kegunaan seisi keluarga.

Harga :
RM68/pax (300ml)

Harga Promosi :
RM100/ 2 pax (sehingga stok masih ada). 

Untuk Maklumat Lanjut : 
atau
wasap terus
https://www.wasap.my/+60197760647

#azymacare
#claybodywash
#appreciatelife

You Might Also Like

2 pesanan ditinggalkan

  1. first husna suka pada nilai packaging dia.
    second, tak sangka banyak kebaikan sabun mandi azyma care ni ye.

    ReplyDelete
  2. Akak dah guna juga sabun ni. Memang best. Especially part hilangkan bau badan dan ruam2 gatal tu. Tidur pun lebih lena lepas mandi dengan sabun ni. Bau dia wangi dan menenangkan.

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^