//]]>

KONVOKESYEN KALIFF 6 TAHUN DI TADIKA KEMAS

November 12, 2019

SALAM


Nak simpan sini buat kenangan
Konvokesyen my handsome Boy #kaliffrizqi
Alhamdulillah tamat dengan jayanya
tahun terakhir kaliff di Tadika sebelum masuk ke alam persekolahan

Semoga semua yang di lalui semasa alam tadika
adalah memori yang indah untuk dia
kalau korang nak tahu..tahun ini merupakan tahun ke-3
kaliff Join Majlis Konvokesyen

Kaliff mula bersekolah di Usia 4 tahun di Taska Permata Kemas
kemudian 5 tahun di Tadika Perpaduan dan
tahun ini 6 tahun di Tadika Kemas

Jadi rezeki dia lah setiap tahun 
ada terlibat dengan Majlis Konvokesyen hehehe
aku layankan aje...
sebab takut one day rindu zaman anak-anak kecik ini pasti menjelma huhuhu

Now, kakak Kaisara pun dah darjah dua...
Nak melayan telatak anak kecil mungkin lagi beberapa tahun 
next baby yang cooming soon nie lahh hehe
kena tunggu besar dulu baru ada balik Majlis Graduasi mcm nie lagi
InsyaAllah...





so, layankan gambar kaliff tahun ini #2019
Majlis Penyampaian Sijil di sempurnakan oleh Raja Puan Muda Negeri Perlis
di Dewan Warisan Kangar, Perlis







Tahniah adik #kaliffrizqi


You Might Also Like

4 pesanan ditinggalkan

tinggalkan komen anda di sini ^O^