//]]>

BILA DAH RASA SUSU KAMBING NUFAEL BARU TAHU KELEBIHANNYA

October 02, 2018

Baru-baru ini aku ada ternampak iklan tentang Adik Fattah Anas yang tengah popular selepas VIRAL video dia dalam sangkar kucing tu..comel jer kan dia..Lepas itu dapat tahu adik Fattah Anas dan Papa dia menjadi duta untuk Produk NUFAEL. Bila aku search-search info ramai yang kata susu kambing NUFAEL nie sedap dan tak Berbau Hamis pun..Biasalah Susu Kambing kan kadang-kadang rasanya sedik lain dari susu biasa hehehe

Tetiba teringin pula nak rasa dan cuba minum susu NUFAEL nie. Mesti Ramai sudah tahu Khasiat Susu Kambing kan...Jadi kesempatan yang ada aku nak kongsilah testimoni aku yang dah cuba dan rasa sendiri keenakan susu kambing NUFAEL. Dah seminggu aku minum susu NUFAEL ini. Siyess! Memang sedap weh...rasanya yang lemak berkrim langsung tak perasan kita tengah minum susu kambing sebab dengan teknologi penghasilan susu NUFAEL nie pendek kata yang terbaik lah.



jom minum susu NUFAEL


Kelebihan susu kambing Nufael ini adalah :-
  1. Membantu ibu hamil untuk mudah bersalin
  2. Mengelak baby terkena Jaundice selepas dilahirkan
  3. Bacaan HB ketika hamil dikawal
  4. Menstabilkan hormon dalam badan
  5. Sesuai untuk kanak-kanak bagi yang lambat bercakap
  6. Memberi focus terhadap pelajaran
  7. Mudah menghafal
  8. Untuk cantikkan kulit
  9. Memberi tenaga dan melancarkan darah
  10. Menambah selera makan anak-anak
  11. Mengelakkan sembelit dan kembung perut
  12. Boleh juga bagi yang mengidap gastrik
  13. Bagus untuk eczema dapat mengurangkan sakit kulitnya
  14. Sangat sesuai untuk pesakit kencing manis atau kolestrol
sedap & mudah larut
Disebabkan kandungan dan bahan yang terkandung di dalam susu Nufael adalah organik dan hanya bahan sebenar, susu Nufael sesuai diminum oleh semua peringkat umur seawal 2 tahun. Ia bagus diamalkan kerana khasiatnya untuk tenaga, minda, susu badan, ibu mengandung, tulang , tumbusaran anak, pemikiran dan anti penuaan.

Bagi yang tertanya-tanya boleh kah ibu hamil minum susu kambing Nufael ini, jawapannya sudah pasti! Susu kambing Nufael boleh diminum seusia kandungan 1 bulan lagi, tapi ia lebih digalakkan bila kandungan berusia 3 bulan. Segala nutrisi yang terkandung di dalam susu kambing Nufael sangat membantu perkembangan bayi dalam kandungan dan selepas kelahiran untuk elakkan bayi terkena jaundis atau penyakit kuning. Ia juga membantu kontraksi semasa bersalin nanti.

putih bersih dan texture halus
CARA BANCUHAN SUSU KAMBING NUFAEL

Campurkan 3 scoop Susu Nufael ke dalam Cawan bersama Air panas. 
Kacau hingga sebati. Boleh juga di tambah dengan perisa minuman lain seperti milo atau Horlick sebagai penambah rasa. Siap untuk di minum  :)

TESTIMONI SENDIRI:

"Lepas dah minum dan rasa sendiri bagi aku susu NUFAEL nie memang sedap dan sangat sesuai di minum seisi keluarga. Tengok anak aku pun dah mula suka dengan susu kambing NUFAEL nie. Sekarang setiap pagi aku akan bancuh susu Nufael untuk kaisara dan Kaliff sebelum ke sekolah, tak ambik breakfast berat pun tak pe..dah terasa kenyang dengan susu NUFAEL. Rutin harian aku sekarang WAJIB minum susu kambing Nufael setiap pagi . Terpaksa simpan stok di rumah sebab dah jadi Pilihan Utama kami sekeluarga :) "

                        

So korang kalau berminat nak dapatkan susu Kambing NUFAEL keluaran FEEDMILK ini boleh ke website berikut :


Website : 

Facebook : 

Instagram : 


You Might Also Like

4 pesanan ditinggalkan

  1. Nmpk sedap.. boleh try ni.. salam kenal dr www.irismyra.com

    ReplyDelete
  2. suka susu kambing Nufael ni.. minum sebelum tidur, lena je tidur nanti

    www.maisarahsidi.com

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^