Logo KBBA

JOM CANTIK DENGAN PEMBERSIH MUKA BEAUTEA BY SAFI

October 02, 2019



SAFI bukan satu jenama yang asing. Kini, SAFI hadir lagi dengan produk keluaran terbaru mereka iaitu Pembersih Muka Beautea yang diekstrak 100% daripada teh premium.

Safi Beautea ini berperanan melindungi kulit wajah daripada Pencemaran, Tekanan & Kosmetik. Ia adalah pembersih diyakini yang diperlukan untuk melindungi kulit wajah kita daripada kesan-kesan berbahaya kesan alam sekitar hari ini. 

Dan kali ni ada 4 variasi terbaru IAITU : 
  1.  White Tea & Damask Rose : Hydrating Gel Cleanser
  2.  Black Tea & Black Orchid : Detoxifying Cleanser
  3.  Green Tea & Neem : Anti-Acne Gel Cleanser
  4.  Apricot Tea  : Revitalising Face Scrub
White Tea & Damask Rose : Hydrating Gel Cleanser.

* Sesuai Untuk Kulit Kering


Pembersih gel yang lembut dan bebas sabun ini sangat membersihkan liang yang tersumbat dan mengeluarkan kekotoran. Dirumus dengan gabungan teh Putih Putih & Damask Rose yang kaya dengan antioksidan untuk mengimbangi tahap kelembapan kulit, menghidrat dan mrngecilkan saiz liang-liang yang besar menjadi kecil.

Black Tea & Black Orchid : Detoxifying Cleanser



Pembersih krim Amino Acid yang lembut, wangi ini membersihkan dan menghapuskan kekotoran. Dirumuskan dengan campuran teh Hitam & Black Orchid yang sangat bagus membantu menjaga kulit, sambil mengekalkan kulit yang sihat dan dilindungi daripada penuaan.

Green Tea & Neem : Anti-Acne Gel Cleanser



Pembersih gel yang lembut dan sabun ini menghilangkan kekotoran dan minyak yang berlebihan. Dirumus dengan gabungan daripada ekstrak daun Green Tea & Neem membantu  melegakan kulit terhadap jerawat, sambil mengawal sebum untuk membantu mengurangkan paparan parut.

Apricot Tea  : Revitalising Face Scrub



Membantu membersihkan liang dan mengelupas tanpa mengeringkan kulit. Dirumus dengan gabungan daripada ekstrak Apricot & White Tea yang kaya dengan antioksidan dan membantu memulihkan tekstur kulit licin untuk kulit yang cerah & berseri. 

Yang paling penting, ianya :
√ Diuji secara dermatalogi
√ Bebas paraben
√ Bebas SLS/SLES
√ Bebas SiliKON

Harga seunit cuma RM 23.30 sahaja.



REVIEW : 
Aku dah pun guna ke empat-empat variasi Beautea by Safi ni. Cleanser White Tea & Damask Rose ini tekstur dia sangat lahh lembut dan bau rose dia memang wangi dan semerbak harum... hehe aku suka sangat!!! Untuk pengetahuan korang, cleanser dari Beautea by SAFI ini bertindak dalam membersihkan liang tersumbat dan mampu mengecilkan saiz pori pori yang ada di kulit kita. Dalam masa yang sama, ianya mampu mengimbangi tahap kelembapan kulit supaya tidak terlalu kering. Dan satu lagi yang aku suka pakai ialah Face Scrub, apricot Tea. Pakai seminggu 2X pun dah ok kesannya sangat membersihkan kulit muka korang , membersihkan liang pori dan mengelupas tanpa mengeringkan kulit. Rasa fresh jer muka & tegang giteww!

Nak Beli dekat mana??

ok senang jer. sekarang Beautea by Safi dah ada dekat Pasar Raya Besar, Farmasi, Watson dan kedai-kedai terpilih. Nak lagi mudah boleh jer beli Online dekat website macam di Shopee/lazada...
haa mudah kan!


Untuk keterangan lanjut boleh layari : 





kalau nak cantik, jom cuba Beautea by Safi :)


You Might Also Like

5 pesanan ditinggalkan

  1. Cun jugak ni. kebetulan cleanser ain dah hbis. pakai sfi jugak tpi oxywhite. hehe Boleh try beautea ni la pula

    ReplyDelete
  2. packaging lawa,mcm best lak anti acne tu

    ReplyDelete
  3. Suka lah Safi, makin lama makin bijak marketing produk dia...menarik!

    ReplyDelete
  4. dah try yang Rose dan Black Tea.. suka Rose lagi =D

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^