Logo KBBA

CABARAN 14 HARI BERSAMA EUCERIN PROACNE SOLUTION

March 26, 2018



Hari ini aku nak share dengan korang setelah aku selesai menyahut #cabaran14haribersamaeucerin yang bermula pada 6 Mac 2018 yang lalu. Yeaahhh...Akhirnya keputusan yang aku perolehi terbukti "kulit aku mampu bebas jerawat dalam tempoh 14 hari" dengan menggunakan Eucerin Proacne Solution A.I.

PERCAYA TAK?yer,sila percaya  aku memang dah uji sendiri produk ini ternyata berkesan seawal 14 hari :) seronok weh, cuba tengok gambar yang aku sempat ambik sebelum dah selepas di bawah ini.Jerawat 2 3 tempat dekat pipi dan dagu tuu huhu

                         


PENGALAMAN MENGUNAKAN EUCERIN
Jerawat memang salah satu masalah bagi kaum Wanita terutamanya yang mempunyai kulit berminyak macam aku. Jerawat aku memang selalu on-off. Kadang kala steress juga tengok jerawat kecik besar dekat dahi dan dagu. Dengan menggunakan Eucerin Proacne solutions A.I ini teksturnya ringan dan tidak melekit senang pula itu nak apply dekat kulit muka. Macam aku kan sebelum ini selalu guna sebelum tidor di waktu malam, calitkan pada hujung jari dan tempek pada jerawat anda. lama kelamaan jerawat itu akan kecut dan menghilang tanpa meninggalkan kesan parut pada muka. aku memang teruja masa memula guna, aku siap cuci satu muka lagi hahaha. punya la excited nak guna Eucerin proacne ini.Selain untuk jerawat yang baru tumbuh boleh juga guna eucerin proacne ini untuk kulit muka yang mempunyai parut jerawat kerana ianya juga mampu memudarkan parut jerawat, menghilangkan binti-bintik hitam dan putih serta menghaluskan kulit wajah.





Tentang Eucerin®
Dilancarkan lebih 100 tahun lalu, Eucerin® adalah peneraju inovasi dalam sains penjagaan kulit. Hari ini, jenama ini telah menjadi salah satu jenama dermo-kosmetik yang paling dipercayai di dunia, dibangunkan dan disyorkan oleh ahli dermatologi, dengan disokong oleh kajian terperinci. Menggunakan pendekatan berasaskan sains, Eucerin membangunkan penjagaan kulit derma yang selamat dan efektif dengan menggabungkan manfaat kosmetik dan keberkesanan produk farmaseutikal. Jenama ini membuat pelaburan besar dalam kajian dan pembangunan diikuti dengan ujian-ujian ketat untuk memberikan pengguna produk penjagaan kulit yang inovatif dan efektif untuk kulit yang sihat di samping memberi penjagaan khas pada kulit untuk sekarang dan di masa hadapan.

Diformulasikan dengan bahan-bahan aktif yang terbukti berkesan, Eucerin® ProACNE Solution A.I. Clearing Treatment mengurangkan jerawat komedon* dalam masa hanya DUA minggu tanpa mengeringkan kulit. Formulanya yang mengawal kerengsaan untuk kulit lebih licin dan sihat terdiri daripada:

Sepuluh peratus  Hydroxy Complex, kombinasi tiga ejen pengelupasan yang berkuasa tinggi iaitu  AHA (asid glikolik), BHA (asid salisilik) dan PHA (gluconolactone) yang membantu memperbaharui permukaan kulit, membersihkan pori, mengurangkan bakteria penyebab jerawat, P. acnes, dan menanggalkan sel kulit mati;

Licochalcone A, bahan anti radang yang mengurangkan kerengsaan dan membantu mengurangkan kemerahan pada wajah;

Dexpanthenol, yang terhasil daripada vitamin B5 adalah pelembap yang mengekalkan kandugan air dalam wajah untuk meningkatkan daya tahan kulit dan melindunginya daripada pencemaran alam sekitar.

"Eucerin® ProACNE Solution A.I. Clearing Treatment adalah Pelembap untuk kulit berminyak dan berjerawat ini direka dan diuji khas untuk membersihkan pori yang tersumbat, mengurangkan dan menghalang kemunculan semula jerawat, di samping mengekalkan kelembapan kulit."




CARA MENGGUNAKAN EUCERIN PROACNE


1. Gunakan sekali sehari. Lebih baik pada waktu petang.
2. Sapukan sejumlah kecil (kira-kira saiz pea) ke muka yang dibersihkan dengan sempurna
3. Urut perlahan-lahan ke dalam kulit
4. Elakkan bersentuhan dengan mata anda
5.Biarkan seketika kemudian bilas

Eucerin® ProACNE Solution A.I. Clearing Treatment adalah sebahagian daripada produk penjagaan kulit komprehensif ProACNE**** yang terdiri daripada pencuci muka, pelembap, skrub, serum dan pelembap siang. Dapatkannya di farmasi seluruh negara dengan harga yang disyorkan iaitu RM62. Produk ini beserta produk lain dalam rangkaian yang sama kini tersedia dalam bungkusan yang diperbaharui.

Testimoni aku sebagai pengguna Eucerin Proacne Solutions A.I

Untuk maklumat lanjut tentang rangkaian penuh penjagaan muka ProACNE daripada Eucerin®, log masuk ke www.eucerin.my atau www.facebook.com/EucerinMY.

jom tgk videoa dari saya kat bawah  nie...^_^




KULIT BEBAS JERAWAT DALAM MASA DUA MINGGU DENGAN FORMULA TERBAHARU EUCERIN® PROACNE SOLUTION A.I. CLEARING TREATMENT
-----------------------------------------------------------------------------------

Jom Sertai Cabaran Bebas-Jerawat  Eucerin® 14 Hari dan menangi produk Eucerin® bernilai RM12,000!

Cabaran Bebas-Jerawat  Eucerin® 14 Hari melalui dua langkah mudah:

  1. Langkah Pertama: Ambil gambar kulit anda pada Hari Pertama dan Hari Ke-14 selepas penggunaan selama 14 hari
  2. Langkah Kedua: Poskan gambar “sebelum dan selepas” anda dan kongsi pengalaman anda menggunakan produk ini di halaman Facebook dengan hashtag #EucerinProACNE
Pemenang berpeluang memenangi Hadiah Utama iaitu produk Eucerin® bernilai RM5,000, manakala pemenang tempat kedua akan membawa pulang produk Eucerin® bernilai RM2,000. Lima Pemenang Bertuah pula akan memenangi produk bernilai RM1,000 setiap seorang.


You Might Also Like

7 pesanan ditinggalkan

  1. dalam masa 14 hari jemuka booleh bebas dari jerawat , penggunaan mesti konsisten kan

    ReplyDelete
  2. wah! nak join jugak sebelum terlambat..

    www.cikza.com

    ReplyDelete
  3. Hebat ni, boleh la nak try nanti. Ada hadiah lumayan lak tu...

    ReplyDelete
  4. Bagus Eucerin Pro ACNE Solution ni kan? Akak pun pakai kejap je jerawat kecut

    ReplyDelete
  5. Woww menarik...
    Kulit muka pon cantik

    ReplyDelete
  6. menariknya produk ni...

    pstttt.. terima kasih sudi join Segmen Nak URL Blog #34. maaf, baru sempat nak blogwalking ni.

    blog ini tersenarai dalam http://www.mialiana.com/2018/03/senarai-url-blog-34.html

    pemenang akan diumumkan pada malam ini... gud luck!

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^