Logo KBBA

PJJ OHH PJJ

September 18, 2014

Salam...

Selamat pagi..tetiba teringt tentang hidup berpjj masa tengah mandi tadi..ommgg..susahnya??tp...saya dah pun melaluinya..dan masih melaluinya..saya masih berharap impian untuk tinggal sebumbung semula dengan en.hubby...

Yesss! Bkn mudah nk melalui kehidupan PJJ...bkn pembelajaran jarak jauh okay! BUT PERHUBUNGAN JARAK JAUH...hubungan suami, isteri, & anak-anak..ikatan kekeluargaan...macam mana nak menjaga dan mengharunginya..hanya Allah aje yang tahu..

Rasa macam terlalu muda nk hadapi semua ini...siapa kita untu menghalang takdir??yup saya anggap ini sebagai Ujian, Cabaran dan takdir hidup saya..bukan saya seorang aje yang melalui kehidupan PJJ nie masih ramai lagi..mungkin bukan rezeki kami nak lalui kehidupan normal macam orang lain..

Mungkin ini yang terbaik dlm hidup kita..siapa tahu??saya redha untuk melalui ujian ini...hati pun dah semakin tenang..fikiran dah tak bercelaru...serabut nyokkk org kata hihihi kenapa?!?
Sebab redha & pasrah dengan apa yang sedang dilalui...itu kunci yang saya pgg...anda? Anda? &anda?? Macam mn melaluinya??


nota: kadang kala sedih itu perlu ada...tapi jangan terlalu ikutkan hati..^_^

You Might Also Like

4 pesanan ditinggalkan

  1. yes, Ros pun sedang lalui... memang perit,,.. hati kena kuat..

    ReplyDelete
  2. Sabar yer PB..farah faham mmg perit pjj nie..tapi be strong k PB.. Allah tahu apa yg terbaik utk kita..jgn putus berdoa..

    ReplyDelete
  3. Assalam sis,
    sob3..bertabahla yer....
    kalo sha memang tak mampu...
    time berkawan pun tak pernah PJJ sampaila dah berkeluarga ni....
    tapi WANITA kan KUAT..
    moga sentiasa dalam rahmat & lindungan ALLAH..AMIN

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^