Logo KBBA

WOW! EMAS MURAH DI KEDAI EMAS HAJJAH HALIJAH SDN BHD

June 03, 2019


Kedai Emas Hajjah Halijah SDN BHD :  EMAS  adalah perhiasan paling popular yang di minati wanita. Aku pun suka juga pakai barang kemas. nampak cantik dan berkilau-kilau lawa kan! Memiliki emas adalah satu pelaburan yang tidak merugikan, sebab tu aku pun suka sebenarnya kumpul emas nie walaupun sekadar kecil-kecil sahaja.  Semalam aku sempat ke singgah ke Kedai Emas Hajjah Halijjah Sdn Bhd Cawangan Kangar. Sempena dengan Hari Raya Aidilfitri ini kedai emas Hajjah Halijah adakan Jualan Mega Raya BOOM sampai akhir ramadahan ini.

Ramai yang bagitau aku Kedai Emas Hajjah Halijah ini antara kedai emas termurah dekat sebelah Utara ini. Memiliki 4 Cawangan di Kangar, Jitra, Alor Setar dan Sungai Petani. Kedai emas ini adalah pilihan nombor satu Rakyat Kedah tak terkecuali la juga orang PERLIS sebab ada cawangannya di sini. Mereka menawarkan harga yang luar biasa, menawan hati dan mampu dimiliki oleh sesiapa sahaja. Tambahan lagi, apabila menjadi sebahagian daripada ahli kedai ini, harga yang diberikan jauh lebih murah daripada pasaran biasa.

"KILAUAN EMAS MENGELIP MATA"

Memandangkan aku duduk dekat jer dengan Kangar, Jadi aku pilih untuk singgah di kedai Emas Hajjah Halijah Cawangan Kangar. Dekat jer dari rumah aku lebih kurang 15 Minit jer dah sampai! Dengar kata ada lagi Jualan Mega Raya BOOM jadi aku hangkut sekali Mr.hubby nak servey Emas di sini semalam ( kena bawa tukang bayar sekali  hehehe)


Haa..ternyata memang betul-betul murah. Harga Emas yang di tawarkan adalah sebanyak RM 167/g untuk ahli . Jauh tau beza dengan harga semasa sekarang iaitu RM 193/g. Rasa Rugi pulak kalau tak beli satu . Beli sikit-sikit lama-lama kan jadi bukit heee.


KEHH ni macam-macam promosi yang diaorang buat. Cuci barang kemas percumalah, beli emas percuma emas lah, ada yang menang emas la, eh.... Macam-macam lagilah! Tapi yang paling best, mereka tawarkan harga yang tinggi bagi pertukaran barang kemas lama. Best kan? Memang berbaloi sangat tu! satu lagi kalau nak cuci emas tu bukan terhad pada emas yang di beli di KEHH sahaja. Bila jadi ahli semua jenis perhiasan emas yang korang ada boleh di cuci secara PERCUMA. wow! jimat banyak dah dekat sini. kena cepat-cepat jadi ahli.






kalau korang suka membeli Emas singgahlah ke Kedai Emas Hajjah halijah ini dan Daftarlah sebagai Ahli. Pendaftaran hanya RM 30.00 sahaja dan keistimewaan kita akan dapat seumur hidup. Apa yang istimewanya menjadi ahli ??



DAFTAR KEAHLIAN DAN DAPAT GANJARAN ISTIMEWA 

1. Diskaun RM 10/g

2. Cuci Emas PERCUMA

3. Pajak/ Tukar emas dengan nilai yang lebih tinggi

Ohh ya sebelum aku lupa , KEHH ini selalu juga kongsi ilmu tentang Emas dekat Facebook diaorang. Nak beli emas nie kena ada ilmu juga. KEHH ini adalah kedai emas yang di yakini. Kalau nak beli secara Online semasa LIVE FB diaorang berlangsung pun boleh. Jangan Risau sebab setiap penghantaran melalui pos adalah terjamin.

************************************************

Tips Membeli Emas Perhiasan

1. Survey harga emas semasa nilai per gram mengikut jenis kualiti emas
2. Survey kos upah tukang selepas memilih design emas perhiasan yang disukai
3. Beli emas perhiasan dengan gred emas 916 
4. Pilih design yang padu dan tebal sebab ia tahan lasak.
5. Pilih design yang tiada batu permata (kandungan emas 100%).
6. Survey kedai yang ambil balik barang mereka dengan nilai yang tinggi
7. Pilih design emas perhiasaan yang evergreen
8. Pastikan terdapat ukiran jenis kualiti emas pada emas perhiasan

Untuk Maklumat Lanjut: 

Instagram : @kedaiemashjhhalijahsdnbhd

WHATSAPP


_ selamat Hari Raya_

You Might Also Like

0 pesanan ditinggalkan

tinggalkan komen anda di sini ^O^