Logo KBBA

BANGKOK TOUR PACKAGES: TEMPAH FLIGHT + HOTEL SEKALI DENGAN TRAVELOKA

November 15, 2018

Menarik...Menarik...Menarik...Apa yang menarik tu? Nak tahu tak baru-baru ini aku sahaja search google untuk cari tempat percutian yang best-best di negera-negara jiran. Kononnya nak cari pakej jimat dan murah-murah tetapi mestilah berbaloi kan..Al-maklumlah First time nak ke sana. Angan-angan kena ada juga. Bila tengok kawan-kawan travel sana sini teringin lah pula rasa ati tak dapat pergi jauh dekat pun jadi lah hihihi.Ke manakah tempat yang akan di pilih nanti kena la buat rujukan dahulu.Rasa macam nak ke Bangkok yeaahh!!!

Perancangan%2BBercuti%2B%2Bke%2BBangkok%2Blebih%2BMudah%2Bdengan%2BBangkok%2BTour%2BPackages%2B%2B%25285%2529

Perkara yang perlu dilakukan di Bangkok?

Bangkok adalah salah satu daripada bandar-bandar di Asia Tenggara yang merupakan destinasi pelancongan dari seluruh dunia. Bangkok dikenali sebagai syurga membeli-belah, terdapat banyak pusat membeli-belah yang besar di mana anda boleh berbelanja sebanyak mungkin. Ia juga dikenali dengan harga yang sangat rendah. Di samping itu, bandar ini menawarkan banyak tarikan pelancong yang menarik, sama ada untuk seni bina yang menakjubkan, seni budaya yang unik, festival yang menggembirakan, gerbang hujung minggu atau kekayaan sejarah.

Royal Palace
Royal Palace adalah salah satu tarikan paling terkenal di Bangkok. Dahulu istana itu adalah kediaman Raja Thailand dan juga tempat kerajaan Thailand menjalankan tugas mereka. Istana ini mempunyai kawasan seluas 214,000 kaki persegi. Oleh itu, pelawat yang datang ke sini boleh menghabiskan banyak masa di sini.

Pasar Chatuchak
Selaras dengan imej Bangkok sebagai syurga membeli-belah, pasaran ini adalah salah satu tempat yang akan dikunjungi ketika di Bangkok. Berikut adalah kira-kira 8000 gerai yang meliputi hampir 27 ekar menjadikannya salah satu pusat membeli-belah terbesar di dunia. Ia dibuka setiap hari Sabtu dan Ahad dan menghalang 200,000 pelancong datang ke sini dalam satu hari. Terdapat pelbagai jenis barangan yang dijual di sini dan ia adalah mengikut harga tempatan.

Sungai Chao Phraya
Sungai Chao Phraya adalah sungai terbesar di Bangkok. Ia adalah sungai yang bermula dari Bangkok dan mengalir ke bahagian lain di Thailand. Ramai penduduk di Bangkok bergantung pada sungai ini untuk mencari pendapatan mereka. Ramai yang bekerja dengan feri yang bergerak di sepanjang sungai ini. Pelancong boleh mengambil feri dan melihat suasana Bangkok dari perspektif yang lain. Pelancong juga boleh turun dan mengambil feri ke mana-mana perhentian di sepanjang sungai.

Muzium Nasional Bangkok
Muzium Nasional Bangkok adalah sebuah muzium yang mempunyai koleksi terbesar artefak Thai termasuk seni. Muzium ini dibuka oleh Raja Rama V untuk mempamerkan semua hadiah yang diberikannya dari pemberian ayahnya. Di samping itu, terdapat senjata Cina, permata, baju dan topeng Khon yang dipamerkan di muzium ini. Pada hari Khamis, muzium mencipta lawatan dalam Bahasa Inggeris.

Kalau korang nak tahu sekarang Traveloka telah menyediakan Packages Combo Flight + Hotel . tempahan boleh di buat melalui Laman Web dan Aplikasi Androis. Oppss IOS Cooming Soon tau! Dengar kata tempah sekali dapat harga yang lebih murah betul ke? Jom kita search sama-sama!

Mudah sahaja nak dapatkan senarai harga hotel sekali dengan flight...Boleh rujuk cara tempahan seperti berikut : 





Cara Menempah Penerbangan + Hotel di Traveloka : 
  •  Cari Penerbangan + Hotel : Langkah pertama sekali isikan butiran carian yang lengkap .

  1.  Masukkan lokasi penerbangan ( departure / arrival) .
  2.  Masukkan tarikh penerbangan. Klik Return Date untuk menempah penerbangan pergi dan balik. 
  3.  Masukkan details bilangan penumpang 
  4.  Pilih kategori seat dalam kapal terbang. 
  5.  Masukkan details untuk tempahan hotel 


  • Pilih Pakej Kombinasi : Di halaman hasil carian tu, ada paparan pelbagai pilihan pakej kombinasi penerbangan dan hotel. Korang boleh pilih kombinasi Penerbangan + Hotel yang korang rasa sesuai dengan budget dan hotel yang terbaik dengan rujuk berapa bintang hotel , review dari Traveloka dan juga TripAdvisor. Klik hotel dan room details untuk ketahui lebih lanjut tentang hotel.
  • Ubah Kombinasi : Jika korang nak ubah kombinasi, klik Change Flight untuk ubah masa penerbangan, dan klik Change Room untuk ubah pilihan bilik di hotel. 
  • Tempah Penerbangan + Hotel : Semak ringkasan perjalanan dan klik PILIH untuk teruskan. Isi butiran lengkap setiap ahli keluarga seperti nama penuh dan no kad pengenalan. Pastikan semua butiran adalah betul dan tepat yer sebelum klik butang “ Continue” 
  • Pembayaran : Seterusnya pilih kaedah pembayaran melalui kad kredit atau kad debit, atau direct online banking dan juga boleh bayar cash atau installment. Setelah transaksi berjaya, e-tiket dan baucer akan dihantar ke email.

Dengan tempahan tiket penerbangan beserta Hotel sangat mudah untuk anda meneruskan Percutian Indah anda ke destinasi pilihan. Mengapa perlu menempah Pakej Penerbangan + Hotel dengan Traveloka?

Lebih Baik Bersama
Perjalanan dengan kos yang lebih rendah apabila anda menempah penerbangan dan hotel anda bersama-sama. Harga murah menunggu apabila anda menempah kedua-dua pada satu masa!

Fleksibiliti yang lebih besar
Nikmati kebebasan untuk menyesuaikan perjalanan anda. Menggabungkan sebarang syarikat penerbangan dengan mana-mana hotel.

Cara Anda Bayar
Anda namakannya, kami telah mendapatnya. Sama ada wang tunai atau tanpa tunai, kami menerima pelbagai kaedah pembayaran untuk memenuhi keperluan pembelian anda. Perbelanjaan dengan kredit? Pergi bercuti impian anda dengan rancangan ansuran 0% terkini.

So kenapa nak bayar lebih..Tempahlah sekali dengan Pakej Kombo "flight + Hotel" with Traveloka. Sebelum aku terlupa Korang yang tengah merancang nak bercuti tu, cepat-cepat grab promosi terkini Traveloka. Tempah Penerbangan dan Hotel sekaligus! Masukkan Kod kupon “ TWOGTHER” dan berpeluang jimat sehingga RM70! Promosi ini sehingga 15 November 2018 sahaja!!

Untuk Tempahan klik link ini : Bangkok tour packages


You Might Also Like

4 pesanan ditinggalkan

  1. wahhh teringin jugak nak ke bangkok ni

    ReplyDelete
  2. Sekarang senang dah boleh tempah flight dan hotel serentak dengan Traveloka lepas tu ada diskaun lagi...

    ReplyDelete
  3. Bagus ada pakej bundle price cenggini

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^