Logo KBBA

JOM BERCUTI DENGAN TRAVELOKA

May 26, 2018

Seronoknya Traveloka
Siapa di sini yang memang kaki berjalan? Yela tau semua orang ada kaki boleh jalan tapi maksud aku kat sini, kaki travel ke tempat tempat yang menarik, eksotik, tenang, dan sebagainya. Ada juga yang antara korang kena travel at least 2 kali sebulan sebab kerja kan? Aku sure sangat-sangat mesti korang ada yang selalu travel. Kalau bab makanan tu nanti aku ceritakan kemudian, Now pikirkan dulu nak tulis atau tak pasal travel. Ok done merapu!! hahahaha. Sebenarnya, Kat sini aku nak cerita pasal satu website yang interesting. Korang nak tahu tak Website apa tu ? Jeng jeng jeng. of course, Traveloka . So what do they have there?

Okay! Dengan Traveloka, korang boleh menambah ilmu tentang perhotelan tau. How? By read the reviews, location where exactly kat daerah yang korang plan nak pergi bercuti nanti. U'oll's guys can type a city, then the list of the hotels akan keluar. Korang boleh tengok satu persatu with reviews and apa yang hotel tu offer. Korang juga boleh sort lowest to higher price. It’s convenient since sometimes korang tak tahu ada hotel jenis camne kat tempat yang korang nak pergi tu. Very indeed. Bercuti dengan family, love ones, kawan-kawan, kawan satu tempat kerja, akan jadi lagi senang dengan Traveloka.

Bukan tu sahaja, korang boleh juga research berkenaan dengan tiket Flight in the same website! korang akan nampak tab Flight so feel free to click it. sama seperti tadi before korang boleh key in destination pilihan korang dekat website itu juga and akan keluar list of available flight. The best thing is korang boleh buat booking for both hotel and flight sekaligus . Then, Boleh buat payment by internet banking, credit or debit card too. And traveloka cover area hampir satu dunia ni... Awesome kannn. Dah tak payah nak pergi airport, or travel agent or google satu persatu hotel untuk tau sesuai ke tak dengan tempat percutian korang.

Image result for percutian idaman saya

One more thing, korang kena selalu check website Traveloka tau , sebabnya kadang-kadang ada promotions sampai ada off 50%. Mana nak dapat diskaun 50% untuk pergi bercuti kan. For limited time, so aku suggest korang bukak jer hari hari website nie Hahaha. Boleh pilih jenis bilik yang korang nak dan klik pilih, lepas tu Book dan buat payment...Mudahkan? Dengan internet sekarang ni, korang takyah nak keluar rumah kalau nak book hotel dan flight ticket,wow thank you Traveloka.

That is what special about this web. Also web ni secured, selamat sebab Traveloka mempunyai sistem yang stabil, dah ramai yang buat payment and takde pun yang kena tipu.  Ada juga customer support yang work 24 jam sehari untuk tolong korang kalau ada masalah berkenaan dengan booking korang. Quality service yang diorang offer memang boleh memuaskan hati kita semua. So they are trusted website.

Image result for percutian idaman saya dalam malaysia

Korang boleh register dengan traveloka at their website untuk dapatkan update terbaru, newsletter, and promotions. Mana tau ada promotions yang kena dengan korang punya citarasa. Travel for pleasure or business sekarang ni sangat senang untuk plan, preparation dan book. Tiada caj tersembunyi, dan dapat book untuk seluruh Asia Tenggara dan ke benua yang lain. Selain itu, di Traveloka, urusan jual beli adalah dijamin selamat. Lebih selamat daripada kita pergi direct ke travel agency tetapi bukan untuk burukkan mereka, tetapi disebabkan ada kes-kes menipu dimana kita bayar deposit tetapi trip kita itu sama ada ditangguhkan atau agensi itu hilang. so scary kan..Berbeza di Traveloka kerana di sini pengalaman kita seperti shopping online, kita dapat book hotel dan juga flight tiket dari syarikat yang berbeza. Boleh dikatakan one stop travel planning la kan.

Image result for percutian idaman saya dalam malaysia


Pada masa sekararang korang dah boleh plan untuk ke mana sahaja di pelusuk dunia hanya di hujung jari dan , tidak perlu pergi ke banyak website, cuma perlu browse di website Traveloka. Tidak rugi untuk mencuba dengan Traveloka, sangat terjamin, mudah, jalan penyelesaian bagi yang ingin travel last minute. Tidak perlu lagi untuk mengisi minyak pergi ke ofis travel agency atau airport untuk mencari dan booking flight ticket dan hotel. Niceeee.

Jom Booking dengan Traveloka ^_^


You Might Also Like

3 pesanan ditinggalkan

tinggalkan komen anda di sini ^O^