//]]>

SAMBUTAN HARI MERDEKA 2018

September 04, 2018


MORNING

selamat Hari Kemerdekaan ke -61
belum terlambat kan aku nak wish.
Alhamdulillah... rezeki tahun ke dua bawa anak-anak aku #kaisarakaliff
sambut merdeka & countdown dekat STADIUM TUANKU SYED PUTRA, KANGAR






kebetulan tahun nie adalah tahun ke dua
Negeri Perlis anjurkan sambutan kemerdekaan dan perbarisan di waktu malam
aku ingat kalau buat siang-siang memang susah lah nak pergi
dengan susahnya anak-anak nak bangun pagi tambanh panas lakk kan

Cuaca malam merdeka tu pun baik-baik aje..
Orang ramai sangat sebab kebetulan ada program
di Kompleks Sukan Tuanku Syed Putra 
"Hari Peladang, Penternak dan Nelayan Negeri Perlis "
Fuhhh ramainya orang lain macam sikit

SERONOK KE? 
aku sebenarnya seronok bawa anak-anak rasai sendiri pengalaman ini
walaupun orang ramai
sebab dulu mak ayah aku pun selalu juga bawa aku sambut Merdeka
boleh memupuk semangat kemerdekaan & hormatkan tanah air kita
kalau bukan kita as parent yang nak memupuk siapa lagi kan :)






Masa malam itu kaliff teruja nak tengok askar
asyik tanya jer bila askar nak keluar 
siap bagitau nanti dah besar adik nak jadi askar mama..hihi

Jadi apa pun tak apa adik asalkan berjaya dunia & akhirat
selamat Hari Merdeka



You Might Also Like

0 pesanan ditinggalkan

tinggalkan komen anda di sini ^O^