Logo KBBA

RESEPI KESIHATAN ALAM SEMULAJADI JUS ALAM NATURA

January 22, 2019

SELAMAT PAGI


Hasil carian imej untuk alam natura
Last week aku ada kongsikan pasal ALAM NATURA...dah sampai kat tangan dah rasa tergerak juga hati ini nak share kebaikan produk ini. Sebabkan Jus Homemade dari bahan alam semulajadi jer..
Aku pasti Khasiatnya sangat baik untuk kesihatan kita.

kalau korang nak tahu Produk ini bukan dari kilang OEM tau atau produk dari negara mana mana, tetapi ini dihasilkan oleh Uncle Alam sendiri! Iaitu Founder Alam natura...air tangan founder sendiri! Jus Alam Natura ni adalah berdasarkan pengalaman founder Alam Natura sendiri yang mana 5 daripada 6 adik beradiknya mengalami masalah dengan jantung. Dicubanya gabungan ini selama 2 tahun , dan memberi kesan positif. 


Foto Huda Halid.



KANDUNGAN JUS ALAM NATURA

Jus Alam Natura adalah hasil gabungan enam bahan semulajadi yang terbukti banyak khasiat untuk kesihatan iaitu  kurma, lemon, halia, madu, cuka epal dan bawang putih.
BAHAN-BAHAN SEMULAJADI DALAM PEMPROSESAN JUS ALAM NATURA


CARA PENGAMBILAN JUS ALAM NATURA

Jus Alam Natura boleh di amalkan dengan jadual pengambilan seperti berikut : 
  1. Pagi :  satu sudu besar setiap awal pagi 
  2. Malam :  satu sudu besar pada waktu malam semasa perut kosong
Jika menghadapi masalah gastrik, boleh diminum selepas makan. 
Selepas botol dibuka, simpan di dalam peti sejuk supaya jus tahan lama kerana jus ini tidak mengandungi bahan pengawet. Setiap 1 botol Jus Alam Natura boleh tahan sehingga 20 hari dengan mengikut jadual makan seperti di atas.

INILAH JUS ALAM NATURA

REVIEW AKU:

Alhamdulillah salah satu cara untuk mengawal Kolestrol dan Sakit Jangung. Apa salahnya kita amalkan pengambilan jus Homemade ini. Rasa? bagi aku sedap sangat. aku tak ada masalah pun semasa meminumnya. Minum sesudu sahaja setiap pagi dan malam. Mencengah kan lebih baik dari merawat. Aku sarankan korang kat luar sana untuk mencuba nya.  Boleh hubungi Pemilik Alam Natura untuk tempahan.

Maklumat Lanjut :-

You Might Also Like

1 pesanan ditinggalkan

tinggalkan komen anda di sini ^O^