Logo KBBA

ALTHEA BARE ESSENTIAL : HANYA 3 LANGKAH SAHAJA

April 16, 2018

Althea Bare Essential merupakan produk terbaru keluaran ALTHEA. Dah banyak hari kan nampak we'oulss dok bergossip pasal produk nie, korang perasan tak? apa yang nak di gossip kan itu? jom aku share dengan korang.


Orang kata nak cantik bukan setakat pandai makeup sahaja. Penjagaan kulit wajah juga aspek utama untuk kelihatan cantik dan menawan gitu. So kat sini aku nak kongsikan dengan korang Bestnya menggunakan set terbaru dari Althe  Bare Essential ini . Kalau korang nak tahu Althea adalah satu website yang menjual pelagai barangan skincare, penjagaan wajah, barangan make up termasuk la juga make up tools..fuhh teruja tak dengar? khasnya untuk wanita la kan. Produk-produk Althea juga mendapat jaminan 100% adalah yang asli, tak de tiruan tau.Nak tengok websit althea klik SINI

Terujanya aku kat sini nak kongsikan pasal Bare Essential yang aku dapat last week. So, dah lebih seminggu la juga aku dah pun cuba Set Bare Essential ini. Pada aku Contour Cleanser ini memang best guna. kulit jadi bersih dan lembut sahaja selepas di cuci. Apa yang ada dalam Althea Box Bare Essential ini? Mesti Korang tertanya-tanya kan.okay jom sambung lagi...




Antara barang yang terdapat dalam Althea bare Essential , "New babies" Produk from Althea adalah
1. Contour Cleanser 150g
2. Primer Water 200mL
3. Fixer Cream 50g

Selain itu ada juga tambahan 3 gift dari althea iaitu

1. Mirror
2. kit Pack Travel bare Essential
3. Althea Marble.

wahhh so sweet! i love that mirror. Haaa...Tadi kan aku cakap dengan penggunaan 3 Produk dari bare Essential ini kulit korang pasti lebih  sihat, cantik dan segar.


Contour Cleanser - RM23.00 
Contour Cleanser adalah langkah pertama dalam penjagaan muka. Cara penggunaannya sama sahaja seperti Pembersih muka yang lain. Ia mengandungi bahan semulajadi seperti Ice Plant, ekstrak Lemon Myrtle untuk membuang kotoran yang melekat di kulit muka korang. Contour Cleanser ini bukan sahaja membersih wajah malah dia juga meransang peredaran darah dan membentuk muka menjadi shaping ( sebab tu namanya Contour Cleanser kot ). Haaa...Menarik kan Contour Cleanser ni.



Primer Water - RM 43.00
Primer Water adalah langkah ke Dua Penjagaan muka dengan set bare essential dari Althea. Primer Water merupakan produk 2 dalam 1 dimana dia bertindak sebagai toner dan juga primer. Primer ini berfungsi untuk menutup liang pori dan memberi kelembapan kepada kulit. Hasilnya memang menakjubkan kerana kulit bebas dari terhidrat, lebihh glowing dan anjal secara semulajadi. Primer Water mengandungi ekstrak Snow Lotus yang bertindak melembutkan kulit wajah, meningkatkan kelembapan kulit dan menyihatkan kulit secara semulajadi.



Fixer Cream - RM 50.00
Fixer Cream adalah langkah terakhir dengan set althea bare essential.Nak guna pun mudah sahaja. Fixer Cream fungsinya sama seperti pelembap-pelembap yang lain. membantu Meningkatkan kolagen pada kulit, di formulasi agar tidak berminyak dan cepat menyerap ke dalam kulit dan tahan sehingga 24 jam.



Satu set Althea Bare Essential ini hanya berharga RM116.00 sahaja. Murahkan?Jangan lupa tau setiap pembelian korang akan dapat diskaun 10%, free shipping dan free cermin Althea yang limited edition tu. Box Bare Eseential ini Limited tau. Cepat-Cepat beli sementara stok masih Ada ^_^

Jom Cantik-cantik dengan Althea!

Untuk Maklumat Lanjut : 

FACEBOOK : 



nota: Okay , just nak share aku memang suka dengan set ini best sangat guna untuk kulit muka aku .




You Might Also Like

3 pesanan ditinggalkan

tinggalkan komen anda di sini ^O^