//]]>

CARRIE JUNIOR KESERONOKAN BERSUKAN DENGAN KOLEKSI ‘SUKAN RIA’

January 26, 2018


Carrie Junior adalah satu jenama shampoo mandian kanak-kanak yang tidak asing lagi bagi kita. aku sendiri pun dah hampir 4 tahun menjadi pengguna setia produk carrier junior ini. Daripada set mandi, minyak rambut hinggalah ke bedak carrie junior ini memang menjadi pilihan utama aku untuk si kecil kAISARA DAN KALIFF :)

Tentang CARRIE JUNIOR 
CARRIE JUNIOR merupakan rangkaian premium penjagaan diri si manja yang membantu merapatkan hubungan ibu bapa dengan si manja melalui waktu mandian yang menyeronokkan. Rekaan pembungkusan yang menarik dan berwarna warni membantu kanak-kanak mencetus imaginasi di dalam bilik mandi.
Rangkaian CARRIE JUNIOR diformulasikan dengan Fruito–E, kombinasi ekstrak buah semulajadi yang diperkaya dengan nutrient dan vitamin bagi membantu menyubur, melembap dan melindungi rambut serta kulit lembut si manja. Rangkaian CARRIE JUNIOR memberikan anda pelbagai pilihan wangian buah-buahan bagi memastikan si manja sentiasa berasa segar dan bersih sepanjang hari.  Carrie Junior yang bertindak membersih dengan lembut dan efektif ini sangat sesuai untuk kegunaan harian. 

Diiktiraf Halal, rangkaian Carrie Junior termasuklah Baby Bath, Baby Shampoo, Hair & Body Wash, Baby Powder, Baby Lotion and Baby Oil. Ia juga mempunyai bau buah-buahan yang digemari kanak-kanak.

CARRIE JUNIOR SUKAN RIA DAN 6 MAINAN COMEL MEMBANTU PERKEMBANAGAN IMAGINASI DAN MINDA ANAK

Direka untuk mencetuskan keriangan kepada kanak-kanak, CARRIE JUNIOR telah mereka 6 figura mainan comel yang dikenali sebagai ‘Sukan Ria’ bagi membantu perkembangan imaginasi dan minda mereka. CARRIE JUNIOR bukan sahaja sentiasa menggalakkan keseronokan masa mandi, ia juga turut menekankan amalan nilai murni di dalam interaksi semasa bermain dengan permainan Mainan carrie Junior tampil dengan idea kreatif dan imaginatif.yang akan di bungkus setiap satu di dalam setiap produk CARRIE JUNIOR bersaiz 700ml



Antara mainan yang terdapat pada Botol CARRIE JUNIOR bersaiz 700ml ialah
  • GAJAH yang gemar bermain bola sepak, 
  • SPEEDY TOMMY- si kura kura yang terpantas di atas trek larian, 
  • TUFFY TEDDY- si beruang yang paling kuat, 
  • DRIBBLY MINKY- si racoon yang mahir dalam sukan hoki, 
  • SMASHY MACKY- si monyet yang tangkas bermain ping pong,
  • TROFI KEJOHANAN SUKAN

Sama seperti pembungkusan CARRIE JUNIOR sebelum ini, koleksi mainan baharu ini akan disembunyikan di dalam ‘ruangan rahsia’ yang akan menempatkan figura mainan ‘misteri’ dan menggalakkan anak-anak untuk meneroka, merangsang sifat ingin tahu dan memberikan mereka keseronokan. Dengan koleksi mainan CARRIE JUNIOR Sukan Ria. Koleksi figura CARRIE JUNIOR & Buddies boleh didapati bersama mana-mana variasi CARRIE JUNIOR Baby Bath, CARRIE JUNIOR Baby Shampoo, CARRIE JUNIOR Baby Hair & Body Wash serta CARRIE JUNIOR Kids Shampoo bersaiz 700ml

Jom tengok video nie . ..
Farah nak tunjuk dekat mana toys sukan ria tu tersorok hehe


UNTUK MAKLUMAT LANJUT  

KLIK SINI : https://www.facebook.com/CarrieMY

K.BYE !




You Might Also Like

3 pesanan ditinggalkan

  1. Jenama yang sentiasa jadi pilihan ibu bapa...

    ReplyDelete
  2. tengok carrie junior teringat kecik keecik suka beli mandian ni sebab wangiii

    ReplyDelete
  3. dari kecik guna Carrie Junior.. besar2 ni xdela tapi kadang2 picit gak shower gel anak buah hahaha..

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^