//]]>

TAHNIAH! FAZURA DAN FATTAH AMIN SAH BERTUNANG

November 26, 2017



SELAMAT MALAM

haaa..macam baru keluar dari gua tetiba update blog waktu tengah malam! ehh hahaha
mata nie tak nak pejam so, apa lagi godek-godek tengok gosip hehehe


Baru ku tahu rupanya SAH! fazura dan fattah amin sudah bertunang

wahh tahniah untuk mereka.. kalau sebelum nie macam-macam spekulasi dah di buat ada yang cakap dah kawin senyap-senyap, abg Fazura menjadi wali bagai...kini, tuan badan dah buka mulut. Apa-apa pun tahniah buat mereka berdua.selamat bertunang ^_^

"BAGAI PINANG DI BELAH DUA" sesuai,
 (walaupun aku bukan peminat fattah amin tapi aku sokong je fazura yang punya bakat lakonan yang luar biasa :))

jom tengok gambar sekitar majlis pertunangan Fazura & Fattah Amin sebelum mereka berangkat mengerjakan umrah hari tu.










sumber : sini

SEMOGA CEPAT-CEPAT NAIK PELAMIN !

You Might Also Like

1 pesanan ditinggalkan

  1. alhamdulillah.. tunang juga diorang. kejap je kan rasanya ...

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^