Logo KBBA

8 SEBAB UNTUK DAPATKAN HONOUR 8

September 23, 2016



selamat petang...hari ni terpanggil nak bercerita pasal  HONOUR 8 . satu lagi produk baru yang di perkenalkan oleh HUAWEI. KINI dah berada di pasaran malaysia.nak lagi mudah dan cepat korang boleh dapatkan di LAZADA...peghh hanya di hujung jari je weii..klik klik honour 8 dah jadi milik korang!!!

ada yang tanya macam mana rupa  HONOUR 8 ni..bagi yang tak pernah lihat lagi aku selitkan di bawah nie.  Honor 8 akan menjadi smartphone terunggulan  untuk bersaing dikelas mid – range. 





DEKAT SINI AKU BAGI 8 SEBAB KENAPA ANDA PERLU DAPATKAN HONOUR 8

1.Smartphone penerus  Honor 7 ini  hadir membawa tampilan mewah dengan material metal sebagai bahan utamanya, selain itu juga di semati spesifikasi yang  terbaru, yang dilengkapi Fingerprint, Scanner dan sistem opErasi OS Android v6.0 Marsmallow.

2. Dan yang menjadi kejutan,  Honor 8 ini akan memiliki  kamera utama Dual 12 MP + 12 MP dengan aperture f/2.2, laser autofocus, dual-LED (dual tone) flash yang mampu merekam video Full HD. 

3. Sementara untuk kamera selfie HP ini , kamera 8 MP lengkap dengan LED flash. Jadi foto selfie ditempat minim cahaya juga akan menjadi lebih cantik. 

4. Daya tahan baterai juga cukup baik dengan 3000 mAh lengakap dengan fast charging.

5. Honor 8 menggunakan layar berteknologi IPS LCD dengan lebar 5.2 inchi, full HD yang memiliki kerapatan ~424 ppi dan menariknya juga sudah dilengkapi Cornning Gorilla Glass untuk pelindung layarnya. 

6. Memiliki prosesor yang cukup gahar menggunakan CPU Hisilicon 950 Octa core yang disuport jaringan 4G LTE, manakala Memori penyimpannya membawa RAM 3/4 GB, memory internal 32/64 GB. 

7.  keperluan transfer data ada Bluetooth v 4.2 dan sudah support USB Type C.

8. Honour 8 sudah berada di pasaran dan boleh di beli di LAZADA MALAYSIA...yess!! LAZADA MALAYSIA dah menjualnya  ^_^

Honor 8 is available in Lazada now! 
Click here to shop!




HAAA...teruja tak?? ini antara ciri-ciri yang ada pada honour 8. sangat canggih dan menepati citarasa zaman teknologi yang serba canggih kan. MESTI ada yang dah masuk wish list kan kan..jom grab satu untuk koleksi gajet anda heee...

saya pun nak satu HONOUR 8 Nie..dah Jatuh cinta...♡♡♡






You Might Also Like

5 pesanan ditinggalkan

tinggalkan komen anda di sini ^O^