Logo KBBA

Miracletab..ex & upc

November 19, 2012

salam....

nak review lagi dua jenis produk dari miracle tab
kalau sebelum nie..
saya ada kongsikan entry khas tentang miracle tab

MIRACLE TAB

dan sini juga 

produk MIRACLE tab
untk kali nie..
miracletab tampil dengan minuman sihat untuk kesihatan..
dalam bentuk sachets..
jom baca khasiatnya....

EX ULTIMATE PERFECTING COMPLEX




RM180/30 sachets



FUNGSI :
- Mencerahkan dan meningkatkan seri kulit. Menghapus dan mencegah pembentukan pigmentasi.

- Anti Penuaan. Mengurangkan kedutan, menghapuskan garis-garis halus & patch kering, menegangkan kulit, meningkatkan keanjalan kulit & melindungi kulit dari UVA & UVB dan bahaya alam sekitar.

- Anti Jerawat. Menghapuskan jerawat degil dan mengecilkan pori-pori kulit dan mengurangkan sebum.

- Membaiki sistem kulit. Menyekat pembentukan pori terbuka, selulit dan parut.

- Mencegah Kehilangan rambut. Merangsang pertumbuhan, menyampaikan nutrien penting untuk rambut berkilau & bersinar

- Mengoptimum kesihatan. Meningkatkan sistem imunisasi badan, stress dan kemurungan.

Sesuai untuk semua jenis kulit, serta penyelesaian kepada semua masalah kulit. Dengan serta-merta, kulit kelihatan segar dan sihat dan berseri hanya dalam seminggu sahaja.


INGREDIENTS :
Collagen, L-Glutathione, L-Ornithine, Vitamin C, Vitamin E, Grape Seed Extract, Pine Bark Extract, Litchi Seed Extract, Peach Juice Powder, Lychee Juice Powder

Halal. No Animal Source.

Tidak sesuai untuk ibu mengandung. Boleh dimakan oleh lelaki & wanita berumur 16 tahun ke atas. Hasil boleh dilihat dalam 2 minggu.


CARA PENGAMBILAN :
Masukkan secara perlahan-lahan ke dalam mulut dan
enjoy rasa UPC yg lazat tu yer ;)

SERIOUSLYYYY, I'M FALLING IN ♥ WITH THIS AWESOME PRODUCT


EX RADIANCE ACTIVATOR


 RM130/20 SACHETS




KELEBIHAN TAB EX RA :
Mencipta dan memberi seri cahaya kulitmu
Produk minuman kecantikan pertama yang diformulasikan untuk menaikkan seri kulit. EX Radiance Activator merupakan jawapan bagi mereka yang mendambakan seri kulit yang cerah sekata, bersinar sihat yang mampu memukau setiap mata memandang. Bukan itu sahaja, malah EX Radiance Activator mampu mencerahkan kulit, parut, pigmentation, sunburn, menghalang pengeluaran melanin (sel kulit gelap) yang berlebihan dan menyekatakan warna kulit. Selain dapat mengurangkan garis halus, kedut, menegangkan kulit dan mengembalikan keremajaan dan keanjalan kulit.


Kandungan:
Protein IllumiCel Complex™ – menghalang pemurungan sel kulit berlaku dengan memberikan setiap satunya nutrisi yang diperlukan seterusnya membuatkannya bercahaya dan sihat. Memberikannya traslucensi dari semua lapisan kulit, membalikan setiap sinar cahaya sehinggakan kulit kelihatan seaakan bercahaya dari dalam. Spectrum cahaya bukan sahaja dibalikkan dari permukaan kulit, tetapi juga dari dalam kulit.

Protein Fruitrix Nutrients™ – menyegarkan kulit dan membekalkan kulit dengan nutrisi buah-buahan semulajadi yang terbaik, menghalang radikal bebas menyerang kulit, memperbaiki jaringan kulit yang rosak, sehingga kulit tampak licin, muda dan bebas dari sebarang masalah.

Kedua-dua protein diadun dalam serbuk yang mudah larut serta partikel halus senang diserap oleh badan, seterusnya dihantar ke bahagian dalam kulit yang memberikan hasil dramatik dalam masa yang pantas.

Sepeket EX Radiance Activator mempunyai kandungan kaya khasiat seberat 15gram, berbanding dengan produk lain yang rata-rata hanya seberat 5gram sahaja per paket.

Semua golongan yg berumur16 tahun ke atas boleh consume Tab EX Radiance Activator, termasuk ibu2 mengandung.


nota: okay..kesemua produk miracle tab nie mmg menjanjikan kulit yang halus dan gebu..berminat??just pm saya untuk keterangan lanjut..rugi kalau tak mencuba..



You Might Also Like

2 pesanan ditinggalkan

tinggalkan komen anda di sini ^O^